וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ביצעה מהפך ביתי וניצחה 1:3 את ראיו וייקאנו

פיקה, מסי (פנדל) וסוארס כבשו מול המדורגת לפני אחרונה ושמרו על פער שבע הנקודות מאתלטיקו מדריד, שגברה 0:1 על לגאנס

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי ה-1:3 של מנצ'סטר יונייטד מול פריס סן ז'רמן

המחזור ה-27 בליגה הספרדית לא בישר על שינוי בפער בפסגה, לאחר שברצלונה ניצחה 1:3 את ראיו וייקאנו וממשיכה להקדים בשבע נקודות את אתלטיקו מדריד שגברה 0:1 על לגאנס. אתלטיק בילבאו ואספניול נפרדו ב-1:1 ביום שישי, וכך גם אלאבס ואייבר.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
השווה עם שערו השלישי העונה. ג'רארד פיקה/רויטרס

ברצלונה - ראיו וייקאנו 1:3

ארבעה ימים לפני הגומלין מול ליון בליגת האלופות, הקטלאנים נמתחו מעט בקאמפ נואו, אבל ביצעו מהפך והשיגו ניצחון 13 ברציפות על ראיו. המדורגת לפני אחרונה היממה בדקה ה-25 עם ראול דה תומאס, שסיים מבצע אישי יפה עם בעיטה חדה לפינה. בדקה ה-39 כדור חופשי מדויק של ליאונל מסי מצא את הראש של ג'רארד פיקה שהשווה עם שערו השלישי העונה. בדקה ה-50 קיבלו המארחים כדור עונשין אחרי עבירה של ג'ורדי אמאט ומסי שלח כדור חזק שנתן לקבוצתו את ה-1:2 וחגג שער ליגה 26 העונה. ברצלונה הבטיחה את הניצחון בדקה ה-82 עם מהלך קבוצתי נהדר בסיומו איבן ראקיטיץ' העביר רוחב ולואיס סוארס קבע 1:3.

סאול שחקן אתלטיקו מדריד כובש שער. רויטרס
היה ראשון לריבאונד. סאול כובש/רויטרס

אתלטיקו מדריד - לגאנס 0:1

בזמן שהיריבה העירונית שוקעת במשבר, אתלטיקו מדריד לא מתכוונת לתת לברצלונה לברוח. הקולצ'ונרוס היו רחוקים מלהרשים, אבל שער של סאול בדקה ה-50 עשה את ההבדל והעניק לחבורה של דייגו סימאונה ניצחון ליגה רביעי ברציפות. קשר נבחרת ספרד החמיץ פנדל אחרי הדיפה של אנדריי לונין, אבל היה ראשון לריבאונד וכבש מקרוב. אתלטיקו ולגאנס שומרות על סטטוס קוו כבר שלוש שנים ברציפות: תיקו במשחק אותו לגאנס מארחת וניצחון לאתלטיקו במשחק הבית.

שחקני אספניול. GettyImages
שחקני אספניול חוגגים את שער היתרון/GettyImages

חטאפה - ווסקה 1:2

מסע הקסם של חטאפה וחיימה מאטה נמשך. הפעם הכחולים גברו על נועלת הטבלה, במה שהיה הניצחון השלישי שלהם ברציפות. אנריק העלה את ווסקה ליתרון בדקה ה-35, אבל מאטה הפך עם צמד בדקות 50 ו-77 (פנדל). 13 שערי ליגה לחלוץ בן ה-30 וחטאפה עם ארבע נקודות יתרון במקום הרביעי.

אתלטיק בילבאו - אספניול 1:1

תוצאה שמשאירה את שתי הקבוצות צמודות זו לזו עם 34 נקודות באמצע הטבלה ומונעת מכל אחת מהן להתקרב לאזור שמסדר כרטיס לאירופה בתום העונה, מה שיהווה הישג ענק עבורן. פקונדו פריירה העלה את האורחת ליתרון בדקה התשיעית אחרי שאסטבן גראנרו הקפיץ כדור יפה לוו ליי, שהוריד עם הראש והחלוץ הארגנטינאי סיים את המהלך היפה הזה עם שער. ראול גרסיה הבלתי נגמר איזן עם נגיחה יפהפייה בדקה ה-80 אחרי הגבהה של איבאי גומס מימין.

אלאבס - אייבר 1:1
לאלאבס: טקאשי אינוי (58). לאייבר: מארק קרדונה (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully