וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרלינג כבש שלושער, מנצ'סטר סיטי גברה 1:3 על ווטפורד

האלופה הגדילה זמנית את הפער לארבע נקודות וכל הלחץ על ליברפול. סטרלינג כבש שלושה שערים ב-14 דקות. טוטנהאם הפסידה

צילום: קובי אליהו, עריכה: ניר חן

בווידאו: ראיון עם אנדראה פירלו ואלסנדרו דל פיירו

מגיעים למאני טיים: אחרי שטוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד חגגו השבוע העפלה לרבע גמר ליגת האלופות, הליגה האנגלית שבה היום (שבת) עם שבעה משחקים במסגרות המחזור ה-30. במוקד משחקי השבת עמדה מנצ'סטר סיטי, שגברה על ווטפורד 1:3. עוד קודם לכן המשיכה טוטנהאם במגמת הירידה שלה, כשהפסידה 2:1 לסאות'המפטון. במשחק שפתח את המחזור ניצחה ברייטון 1:2 בחוץ את קריסטל פאלאס.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם ראחים סטרלינג. רויטרס
שלושער ב-14 דקות. שחקני מנצ'סטר סיטי מברכים את סטרלינג/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ווטפורד 1:3

רגע לפני שהיא מתעמתת עם שאלקה בגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות, אלופת אנגליה סידרה לעצמה לפחות עוד שבוע בפסגת הפרמיירליג. ראחים סטרלינג היה האיש של פפ גווארדיולה עם שלושער בדקות 46, 50 ו-59. ג'רארד דאולופאו רק צימק בדקה ה-66 ובזאת הסתיים בליץ השערים בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום. התכולים הגדילו את הפער זמנית לארבע נקודות וכל הלחץ על ליברפול, שתארח מחר את ברנלי.

ג'יימס וורד פרוס שחקן סאות'המפטון כובש בבעיטה חופשית. רויטרס
איזה ביצוע. וורד פרוס/רויטרס

סאות'המפטון - טוטנהאם 1:2

אחרי שחגגו העפלה לרבע גמר ליגת האלופות על חשבון בורוסיה דורטמונד, התרנגולים שבו לפרמיירליג ולסורם, עם משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון (שלושה הפסדים ותוצאת תיקו אחת). הפער ממנצ'סטר סיטי וליברפול ככל הנראה יצמח, וכעת גם המקום השלישי בסכנה. מאוריסיו פוצ'טינו המורחק צפה מהיציע בשחקניו עולים ליתרון בדקה ה-26, כשדלה עלי הקפיץ כדור נהדר להארי קיין, וזה השלים את העבודה מול אנגוס גאן. החלוץ הנפלא חגג שער 200 בקריירה - 164 בטוטנהאם, 20 בנבחרת אנגליה, 9 במילוול, 5 בלייטון אוריינט ו-2 בלסטר סיטי. בהמשך הגיעו הקדושים למספר הזדמנויות לא רעות ובדקה ה-77 גם באו על שכרם, כשיאן ואלרי ניצל טעות בהגנה והמשיך פנימה כדור רוחב של סטיוארט ארמסטרונג. המהפך הגדול הושלם ארבע דקות לאחר מכן, עם בעיטה חופשית מושלמת וטיפוסית של ג'יימס וורד-פרוס, הישר לחיבורים.

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
ציון דרך שלא הספיק. קיין/רויטרס

קריסטל פאלאס - ברייטון 2:1

אחרי שצברה נקודה בלבד מ-18 האחרונות במשחקי החוץ שלה, ברייטון עצרה את הסחף עם ניצחון ראשון בסלהרסט פארק מאז 2005. גלן מארי, שכבש בפנדל ב-1:3 על קריסטל פאלאס בסיבוב הראשון, הפך לשחקן השני בהיסטוריה של השחפים שמגיע ל-100 שערי ליגה (אחרי טומי קוק עם 114) כשניצל טעות גדולה של ג'יימס טומקינס וירה פנימה בדקה ה-19. לוקה מיליבוייביץ' הסרבי השווה בפנדל בדקה ה-50, אבל הצרפתי אנתוני קנוקר חתך מימין וסובב בשמאל כדור נהדר אל הקורה ופנימה בדקה ה-74, כדי לסיים בצורת של כחצי שנה בליגה ולהעניק לקבוצתו ניצחון שני רצוף במאבקי התחתית. ברייטון (מקום 14) השתוותה לפאלאס עם 33 נקודות, מרחק שמונה מהקו האדום. בירם כיאל נותר על הספסל של המנצחת ולא שותף.

אנתוני קנוקר שחקן ברייטון. רויטרס
ככה עושים סוף לבצורת. אנתוני קנוקר/רויטרס

משחקים נוספים

ניוקאסל - אברטון 2:3
לניוקאסל: חוסה רונדון (65), איוסה פרס (81, 84), לאברטון: דומיניק קלברט-לווין (18), רישארליסון (32)

לסטר סיטי - פולהאם 3:1
ללסטר: יורי טילמאנס (21), ג'יימי וארדי (78, 86), לפולהאם: פלויד אייטה (51)

קרדיף סיטי - ווסטהאם 0:2
לקרדיף: דייויד הוילט (4), ויקטור קמארסה (52)

האדרספילד - בורנמות' 2:0
לבורנמות': קאלום ווילסון (20), ריאן פרייז'ר (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully