וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויתרו על הפלייאוף? דקות המשחק של לברון בלייקרס יקוצצו משמעותית

דיווח ב"יאהו ספורט": שני הצדדים סיכמו שלברון ישחק מעתה בין 28 ל-32 דקות במקום 35.6 עד כה. בנוסף, קינג ג'יימס ינוח במשחקי בק טו בק

בזמן שהלייקרס ממשיכים להפסיד והולכים ומתרחקים מהפלייאוף, גם דקות המשחק של לברון ג'יימס על הפרקט עומדות להיחתך בצורה משמעותית. כריס היינס מ"יאהו ספורט" מדווח הלילה ששני הצדדים סיכמו שדקות המשחק של לברון יוגבלו משמעותית עד תום העונה כדי לשמור עליו ולמנוע פציעה אפשרית.

על פי הסיכום לברון ישחק בממוצע בין 28 ל-32 דקות למשחק, ירידה משמעותית לעומת ה-35.6 דקות למשחק שהוא שיחק עד עתה במהלך העונה. בנוסף, לברון ג'יימס ינוח בחלק במשחקים שבהם הקבוצה תשחק יומיים ברציפות, כאשר זה ייעשה בתיאום עם הכוכב בן ה-34.

עוד בנושא:

רץ בהילוך איטי: האם אנו עדים לתחילת הסוף של לברון ג'יימס?
לברון ג'יימס עבר את מייקל ג'ורדן, פרץ בבכי, ושוב הובס עם הלייקרס
לברון ג'יימס מסביר: כך מייקל ג'ורדן הציל את חיי, ואפילו לא ידע

לברון ג'יימס. GettyImages
יקבל הרבה יותר מנוחה. לברון ג'יימס/GettyImages

ההפסד 115:99 לדנבר בליל רביעי הוריד את הלייקרס למאזן של 35:30. זה היה ההפסד הרביעי ברציפות של הלייקרס, שהידרדרה כבר למקום העשירי במערב ורחוקה 6.5 משחקים מהקליפרס השמינית. כזכור, לברון, שעקף את מייקל ג'ורדן והפך לקלע הרביעי בתולדות ה-NBA (מפגר רק אחרי קרים עבדול ג'באר, קארל מאלון וקובי בריאנט), החמיץ 18 משחקים מוקדם יותר העונה בשל מתיחה במפשעה. למרות שהלייקרס נראית רע, לברון רושם מספרים לא רעים של 27.1 נקודות למשחק בעונתו הראשונה במדי הלייקרס.

אולם, הפציעות של שחקני מפתח כמו לונזו בול, קייל קוזמה וברנדון אינגרם והעובדה שהפלייאוף הפך למטרה כמעט לא ריאלית, גרמו לכך שבמועדון רוצים לשמור על הנכס הכי גדול בתקווה שזה יקבל עוד כוכב לצידו בקיץ, וישחזר את ימי התהילה של הקבוצה, שנמצאת הרחק מאור הזרקורים מאז הפרישה של קובי בריאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully