וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס עבר את מייקל ג'ורדן, פרץ בבכי, ושוב הובס עם הלייקרס

קינג ג'יימס עלה למקום הרביעי בטבלת הקלעים בכל הזמנים, התרגש עד כדי דמעות, אבל הלייקרס שלו ספגו 115:99 מדנבר, ונותרו ללא סיכוי מעשי להגיע לפלייאוף

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס חוגג. GettyImages
יום מכונן בקריירה, למרות התבוסה. לברון/GettyImages

ה-7 במרץ 2019 ייזכר כיום מכונן בקריירה של לברון ג'יימס. הכדורסלן הבכיר ב-NBA עבר הלילה (בין רביעי לחמישי) את מייקל ג'ורדן והתמקם במקום הרביעי ברשימת קלעי כל הזמנים בליגה, אחרי שקלע 31 נקודות בהפסד 115:99 של הלייקרס לדנבר נאגטס. לברון הגיע למשחק כשהוא זקוק ל-13 נקודות כדי לעבור את אליל הילדות שלו ומי שאליו הוא מושווה מגיל צעיר, ונראה עצבני בפתיחה, כשבתור מחווה ל-MJ הוא לובש נעליים בעיצוב מיוחד שמזכיר את נעלי אייר ג'ורדן. הוא החטיא את ארבע זריקות העונשין הראשונות שלו, ראה את הנאגטס בורחים לפלוס 18 ברבע הראשון, אבל התעשת באופן אישי ועם שתי שלשות מהירות, התקרב לציון הדרך.

5:38 דקות למחצית זה קרה, עם מהלך של סל ועבירה שסחט תשואות רמות בסטייפלס סנטר וגרם לג'יימס להתרגש עד כדי דמעות. בפסק הזמן הבא, בו הקהל קם כדי להריע לו, הוא בכה במשך שניות ארוכות כשמגבת על פניו.

כאמור, ג'יימס היה זקוק ל-13 נקודות כדי לחלוף על פני ג'ורדן, שצבר 32,292 נקודות בקריירה. אחרי שקלע הלילה 31 הוא עומד על 32,311 נקודות, כשהוא נמצא לא הרחק מקובי בריאנט (33,643), קארל מאלון (36,928) וקארים עבדול ג'באר (38,387). כדי לעבור את ג'ורדן לברון היה זקוק ל-118 משחקים יותר ממנו, אבל מצד שני הוא תרם יותר ממנו בלא מעט אספקטים אחרים, במיוחד אסיסטים. כך או כך, כל שלושת השחקנים שמדורגים לפניו כעת עברו בלייקרס ושניים מהם -קובי וקארים - נחשבות לאגדות של הקבוצה, כך שיהיה מעניין לבחון כיצד אוהדי הלייקרס יגיבו כשיעקוף אותם.

כאמור, זה לא עזר ללייקרס להשיג ניצחון שיכול היה להפיח תקוות מחודשות של העפלה לפלייאוף. ספק אם במשחק כזה, בו הקבוצה שלו מובסת ללא תנאי, לברון היה רוצה לחגוג את ציון הדרך הזה. הלייקרס לא נתנו פייט, ראו את וויל בארטון (23 נקודות ו-5 אסיסטים), ג'מאל מורי (19 ו-8 ריבאונדים) וניקולה יוקיץ' (12, 17 ריבאונדים ו-8 אסיסטים חוגגים, וירדו מהפרקט מובסים שוב, עם הפסדם השישי בשבעת המשחקים האחרונים. מצבם של הלייקרס בכי רע. אחרי ההפסד הלילה היא מרוחקת שישה משחקים מהמקום השמיני שמאוייש על ידי הקליפרס.

מלבד ג'יימס, שסיים עם 31 נקודות (13 מ-22 מהשדה), 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, גם ג'בייל מגי היה לא רע עם 16 נקודות, אבל הלייקרס שוב חסרו את ברנדון אינגרם ובלעדיו זה היה יותר מדי.

NBA, טבלה. מערכת וואלה! NEWS
NBA, טבלה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully