וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מה שאתם אומרים כל פעם": טיוס לא מגדיר את באיירן כמשחק עונה

7.3.2019 / 8:25

הצהובים מתכוננים למשחק החשוב (21:30, ספורט 5) ואופטימיים למרות המצב בטבלה: "לא איחרנו את הרכבת". מסתמן: ג'ייק כהן יחמיץ גם את הפועל ירושלים

one

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 21:30, ספורט 5) למשחק גורלי מול באיירן מינכן, בנסיון להציל את עונת היורוליג ולשמור על סיכוי לעלות לפלייאוף. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום העשירי, מרחק ניצחון מהבווארים, בידיעה שהפסד יחסל ככל הנראה את הסיכוי להעפיל לפלייאוף ובכל מקרה יהפוך את המשימה לכמעט בלתי אפשרית.

הצהובים יצאו אתמול בשעות הצהריים למינכן עם 11 שחקנים, אחרי שג'ייק כהן נשאר בארץ בשל הפציעה בקרסול ולאחר שהוחלט לא לצרף את דורי סהר הצעיר לנסיעה. הבוקר תערוך מכבי את אימון הקליעות באאודי דום, אולמה הביתי של באיירן, בו ניצחה בפעם היחידה ששיחקה שם, ולאחר מכן תערוך התאמות טקטיות אחרונות כדי להתמודד עם הקבוצה של דיאן ראדוניץ'.

עוד בנושא

21:30, ספורט 5: מכבי תל אביב בקרב גורלי מול באיירן מינכן
עוד הערב: ריאל מדריד ופנר בשחזור הגמר, מבחן גדול לפאו

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
משחק עונה או לא? אלכס טיוס/לילך וייס רוזנברג

בקבוצה סיפרו אמש על ההתרגשות שיש לפני המשחק הזה: "החודשיים האחרונים הובילו אותנו למצב שאנחנו עוד בתמונה בחלק האחרון של העונה, כשיש קבוצות שכבר גמרו אותה. זה עומד לזכותנו", אמר אחד מאנשי המועדון, "היו לנו פספוסים לאורך הדרך, אבל אנחנו מרגישים שעדיין לא איחרנו את הרכבת. אם נדע לעשות את העבודה במינכן, נהיה בעמדה טובה מאוד".

אלכס טיוס אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים לשחק לפי התוכנית שלנו. היה לנו מעט זמן להתכונן, אבל אני חושב שיהיה בסדר, צפינו בקטעי וידיאו שלהם, הבחורים נרגשים ומוכנים להשיג את הניצחון הזה. יש להם קבוצה טובה מאוד, אבל חייבים להיצמד לתוכנית המשחק ההגנתית. אני לא חושב שזה משחק שיקבע לנו את העונה, אתם אומרים זאת כל העונה ואנחנו עדיין בעמדה של העפלה לפלייאוף, אז אנחנו לוקחים את זה משחק אחרי משחק".

לאחר המשחק ישובו הצהובים לישראל לקראת המשחק היוקרתי נגד הפועל ירושלים בחוץ ביום ראשון. בקבוצה עדיין לא יודעים האם ג'ייק כהן יוכל לעמוד לרשות יאניס ספרופולוס. על פי הערכות הפורוורד לא יוכל לשחק בארנה, אבל יהיה כשיר למשחק נגד אנדולו אפס ביום חמישי הבא.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב דרוכה לקראת באיירן מינכן: "יריבה ישירה שלנו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully