וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הביסה את פנרבחצ'ה 86:101

אלופת אירופה הביסה את סגניתה בשחזור הגמר, ראנדולף (21) ויול (17 ו-11 אס') בלטו. 67:91 חשוב וקליל לפנאתינייקוס על דרושאפקה

שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. GettyImages
ניצחון גדול. יול/GettyImages

המחזור ה-25 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם שלושה משחקים נוספים מלבד מפגשה של מכבי תל אביב עם באיירן מינכן. במוקד, הביסה ריאל מדריד 86:101 את פנרבחצ'ה, עוד קודם לכן הביסה פנאתינייקוס 67:91 את דרושאפקה החלשה, בעוד ז'לגיריס קובנה הביסה את גראן קנאריה 64:98.

ריאל מדריד - פנרבחצ'ה 86:101

שחזור גמר היורוליג הציג לראווה שתי קבוצות במומנטום הפוך: פנר ניצחה שישה משבעת משחקיה האחרונים, הבלאנקוס הגיעו למשחק עם שני הפסדים בשלושת משחקיהם האחרונים - אבל כנראה שמומנטום זה לא הכל. אלופת אירופה נקמה על ההפסד הדחוק לטורקים בסיבוב הקודם, עם ניצחון אדיר שקירב אותה לצסק"א שבמקום השני.

המחצית הראשונה הציגה מעט מאוד הגנות בשני הצדדים, ובסיומה הוליכה אלופת אירופה 45:52, בעיקר בזכות 15 נקודות של אנתוני ראנדולף. סרחיו יול הצטרף לחגיגה והפער צמח ל-57:73, ומשם פנר כבר לא הצליחה לחזור. ראנדולף היה מצוין עם 21 נקודות, יול הוסיף 17 ו-11 אסיסטים. קוסטס סלוקאס קלע 15 למפסידה, שקיבלה גם 12 מיאן ואסלי ומרקו גודוריץ'.

ג'יימס גיסט שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
פאו עשתה את שלה. גיסט/GettyImages

דרושאפקה - פנאתינייקוס 91:67

לקבוצה החלשה ביורוליג כבר אין על מה לשחק וזה בא לידי ביטוי הערב, אם הפסד חמישי ברציפות. פאו, אחת מקבוצות החוץ הגרועות ביורוליג, שמרה על סיכוי להצלבה וזה הלך לה קל מאוד, כשיתרון דו-ספרתי ברבע השני רק הלך וצמח עד הסיום. יאניס פפאפטרו בלט עם 18 נקודות, ניק קלאתיס הוסיף ל-10 הנקודות שלו גם 11 אסיסטים. מנגד קלע טוני דגלאס 14 לנועלת הטבלה.

משחק נוסף:

ז'לגיריס - גראן קנאריה 64:98

עוד באותו נושא

דיוויד בלאט: "מחכה לנו משחק קשה ומאתגר, צריכים להיות מוכנים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully