וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב דרוכה לקראת באיירן מינכן: "יריבה ישירה שלנו"

6.3.2019 / 12:51

הצהובים חייבים לנצח בגרמניה (ה', 21:30) כדי לשמור על סיכוי סביר להצלבה. ספרופולוס: "הם חזקים בבית, גם פנרבחצ'ה הפסידה שם"

one

מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי) באאודי דום במינכן אצל באיירן מינכן במסגרת המחזור ה-25 ביורוליג (21:30, שידור ישיר בספורט 5). הצהובים מגיעים למשחק מהמקום העשירי במאזן של 11 ניצחונות מול 13 הפסדים, ניצחון פחות מזה של הגרמנים שמדורגים מקום אחד מעליהם. מכבי ניצחה את כל מפגשיה עם באיירן ביורוליג עד היום, כשבסיבוב הראשון בתל אביב היא מביסה אותה בקלות 71:95.

מכבי ערכה את האימון המסכם היום בצהריים ביד אליהו ולאחריו יצאו לשדה התעופה לקראת הטיסה למינכן. הקבוצה אמורה להגיע לבאווריה בשעות הערב, ומחר לערוך את אימון הקליעות המסורתי ביחד עם תדרוך וידאו נוסף. מי שלא ייצא עם הקבוצה לגרמניה הוא ג'ייק כהן שנפגע בקרסולו במהלך הניצחון הדרמטי על מכבי ראשון לציון שלשום, ובבדיקה שנערכה לו אמש הוחלט שלא לסכנו.

כשמסתכלים על לוח המשחקים של הקבוצות שנמצאות מעל מכבי, כולל באיירן, ועל המאזן של הצהובים מול היריבות שלה על הכרטיס לפלייאוף, עולה כי פחות מחמישה ניצחונות עד לסיום העונה לא יספיקו כדי לתפוס כרטיס לשמונה האחרונות, וכי הפסד מחר יסיים כמעט באופן סופי את הסיפור לעונה הקרובה. עם המטען הזה, והעובדה שניצחו רק שלושה משחקי חוץ העונה, כולל ניצחון חוץ אחד בלבד תחת המאמן יאניס ספרופולוס, יוצאת הקבוצה למשחק חוץ קריטי נוסף.

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס. דני מרון
משחק קריטי. ספרולופוס/דני מרון

מאמנה של מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס, התראיין הבוקר לכלי התקשורת לפני המראת הקבוצה למינכן. ספרופולוס נשאל על חשיבות המשחק ואמר: "זהו אכן משחק חשוב מאוד בשבילנו. אבל אפילו אם ננצח, צריך לנצח את המשחקים הבאים וניצחון מחר לא מבטיח לנו דבר. אנחנו משחקים נגד יריבה ישירה שלנו על מקום בשלב הבא וצריכים להיות מרוכזים וממוקדים במגרש קשה מאוד. אנחנו צריכים להילחם על כל פוזשן כדי לנצח".

על מאזנה הלא מחמיא של קבוצתו, שניצחה רק בשלושה משחקי חוץ העונה: "נצטרך לעשות את מה שעשינו בשלושת הניצחונות הללו". היווני החמיא לבאיירן ושם דגש על הכלים שיביאו את הניצחון למכבי ואמר: "אנחנו צריכים לשלוט ולכפות עליהם את קצב המשחק שלנו. הם קבוצה באמת טובה ובמיוחד בבית והפסידו רק ארבע פעמים בביתם. הם ניצחו את פנרבחצ'ה אחרי שתי הארכות והם קבוצה קשה מאוד שלא מוותרת לשום יריבה. אנחנו חייבים להיות מרוכזים ולשלוט במשחק וככה יהיה לנו סיכוי גדול לנצח".

ספרופולוס התייחס לשינוי הגישה שלו ושל שחקני קבוצתו בנוגע ללוח הזמנים הצפוף של הקבוצה והוסיף: "אנחנו רוצים לשנות פאזה בנושא ולשבור את הסטיגמה שנוצרה לנו כמתלוננים ובכיינים. אלה התנאים ואנחנו צריכים להתמודד עם המצב בצורה הכי טובה שיש ולהילחם כל משחק בשביל לנצח. אנחנו מכבי תל אביב וה DNA של המועדון הוא לנצח בכל משחק".

על הפציעה של ג'ייק כהן, שייעדר מהמשחק מחר ומי ימלא את מקומו ברוטציה של הגבוהים, אמר המאמן: "אנחנו אכן נחסר את ג'ייק מחר. אנחנו נצטרך למצוא פתרונות בתוך הקבוצה מבפנים. אני לא יכול לנקוט בשם אחד של שחקן כזה או אחר שיחליף אותו ונצטרך לעשות מאמץ קבוצתי גדול בשביל לחפות עליו".

עוד באותו נושא

ספרופולוס מרוצה מהדקות האחרונות: "לא פשוט לנצח שני משחקים ביומיים"

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן, סטפן יוביץ', מול סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
האיום הגדול על מכבי. סטפן יוביץ' מול סקוטי ווילבקין/יוסי ציפקיס

באיירן מינכן, שפתחה את העונה בצורה טובה, מנסה בשבועות האחרונים להשאיר את עצמה בתוך תמונת הסיכויים לעלייה, דבר לא פשוט בכלל לאור לוח המשחקים הרצחני שעובר על הקבוצה של דיאן רדוניץ'. המשחק מחר הוא הביתי הראשון של הקבוצה אחרי לושה משחקי חוץ רצופים והשלישי בלבד מאז פתיחת הסיבוב השני. מאז המחזור השמיני הפסידה באיירן רק פעם אחת בבית - לריאל מדריד, ורשמה כמה ניצחונות מרשימים, כולל על פנרבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully