וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס מרוצה מהדקות האחרונות: "לא פשוט לנצח שני משחקים ביומיים"

4.3.2019 / 21:22

מאמן מכבי תל אביב שבע רצון מהתפקוד של ההגנה בהארכה השנייה, מברך את השחקנים על ההתמודדות עם העומס וכבר חושב על באיירן בחמישי

one

בווידאו: תקציר המשחק

מכבי תל אביב יצאה הערב (שני) בעור שיניה מבית מכבי, שם ניצחה 92:94 את מכבי ראשון לציון אחרי שתי הארכות. ספק אם זה מה שהצהובים פיללו לו שלושה ימים לפני המשחק הקריטי מול באיירן מינכן ביורוליג, בשבוע עמוס ממילא, שהגיע אחרי ניצחון צמוד על נס ציונה בשבת. הבשורות הטובות: יובל זוסמן קלע את סל הניצחון 1.5 שניות לסיום, דני אבדיה קיבל דקות רבות יחסית, וג'רמי פארגו, למרות ניהול משחק לוקה בחסר, נראה קצת יותר חד בהתקפה.

"היה משחק מאוד מעניין עבור האוהדים פה ובבית", סיכם מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס. "אני חושב שהיינו טובים יותר בזמן החוקי, אבל ראשון לציון יודעת איך לשחק פה בבית. פספסנו הזדמנות לנצח לפני ההארכה. היה לנו יתרון קטן בהארכה הראשונה, חזרנו למשחק ובהארכה השנייה היינו מאוד ממוקדים הגנתית ובעזרת מהלכים טובים ניצחנו".

ספרופולוס הדגיש ש"לא פשוט לנצח משחק שני בתוך יומיים, אז ברכות לשחקנים על הלחימה עד הסוף. כשאנחנו משחקים אני תמיד רוצה שננצח. אי אפשר לשחק רק על מנת לשחק. תמיד אנחנו מנסים לנצח את המשחק, למרות שהמשחק ביום חמישי חשוב מאוד".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

ג'רמי פארגו חוגג עם אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
נקודת אור. ג'רמי פארגו עם הקהל בסיום/קובי אליהו
מייקל רול חוגג עם אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם מייקל רול נשם לרווחה/קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל, מייקל רול. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל, מייקל רול/קובי אליהו

בצד השני, גיא גודס נראה מאוכזב מאוד: "היה פה קרב רציני. יוצאים מאוכזבים מפה. אלכס וקמרון נפלו מהרגליים לקראת הסוף וחבל כי יכולנו לנצח את המשחק. הרגשת פספוס. קמרון רק עם התכווצות שרירים. העומסים על קמרון ואלכס מאוד גדולים כי העומסים עליהם גדולים. היו לנו דקות טובות יותר וטובות פחות. קצת איבוד ריכוז. אין לי טענות לשחקנים שלי".

גודס גם סימן תחום אחד ספציפי שבו הקבוצה שלו חייבת להשתפר. "יש לנו קבוצה מחויבת, אבל חייבים לשפר אחוזים מהשלוש. החבר'ה נתנו את המיטב. אצלנו יש רק שני גארדים ולהם יש עומק. אולי נצרף עוד גארד כי לאורך זמן יהיה לנו קשה ככה.
הכל אופציה. ממקום חמישי עד תשיעי תהיה מלחמה עד הסוף,ה קבוצות שיישארו בריאות יגיעו לאן שרוצים. המאבקים יהיו עד הסוף. אנחנו לא פחות טובים מאף אחת, יש לנו שחקנים שמאוד רוצים ונמצא את הפתרונות".

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס מאוכזב. קובי אליהו
מאוכזב. גודס/קובי אליהו
קמרון לונג ושחקני מכבי ראשון לציון מאוכזבים. קובי אליהו
"נפל מהרגליים בסוף". קמרון לונג/קובי אליהו
אדם אריאל, מכבי ראשון לציון מאוכזב. קובי אליהו
רק כמעט. אדם אריאל מתוסכל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully