וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתי הארכות: מכבי תל אביב ניצחה 92:94 את ראשון לציון וחזרה לפסגה

רגע לפני המשחק החשוב מול באיירן בחמישי, הצהובים נגררו למשחק ארוך במיוחד ויצאו ממנו בעור שיניהם עם סל ניצחון של זוסמן 1.5 שניות לסיום. ג'ייק כהן נפצע

one

בווידאו: תקציר הניצחון הדחוק של מכבי תל אביב

מחזורי 19 ו-20 המצטלבים בליגת העל ננעלו הערב (שני) עם שני משחקים: מכבי תל אביב חזרה בקושי למקום הראשון עם ניצחון 92:94 על מכבי ראשון לציון אחרי שתי הארכות, והפועל אילת קלקלה לנמרוד לוי את הבכורה המחודשת במכבי אשדוד עם ניצחון 77:102 מוחץ.

שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל, מייקל רול. קובי אליהו
ניצחון עם כוכבית. שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל בסיום/קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב יובל זוסמן, דיאנדרה קיין. קובי אליהו
סל ניצחון, אחרי הרבה דפיקות לב. יובל זוסמן עם דיאנדרה קיין/קובי אליהו
ג'ייק כהן, מכבי תל אביב, פצוע. קובי אליהו
סיבה לדאגה. ג'ייק כהן אחרי הפציעה/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון - מכבי תל אביב 94:92 (שתי הארכות)

למרות הניצחון, למרות שחזרה לפסגה, למרות שקיבלה סל ניצחון מיובל זוסמן וגם סוף סוף העניקה דקות "אמיתיות" לדני אבדיה, ספק אם הצהובים מחויכים מהניצחון. שלושה ימים לפני משחק היורוליג הקריטי מול באיירן מינכן, הקבוצה של יאניס ספרופולוס נגררה למשחק ארוך ומתיש, והוסיפה חטא על פשע כשסבלה מפציעה מדאיגה של ג'ייק כהן, שנפגע בקרסול ברבע הראשון ולא חזר עד הסיום. בסופו של דבר הצהובים סופרים ניצחון ליגה רביעי רצוף, שווה לרצף הטוב ביותר שלהם העונה, וגם חוגגים ניצחון ליגה עשירי רצוף על ראשון לציון.

המשחק נפתח בעצלתיים. שתי הקבוצות הרבו להחטיא ולאבד, אבל הצהובים היו קצת יותר טובים ושמרו על יתרון קטן לאורך כל הרבע הראשון, שהסתיים ב-14:17 לטובתם. לצערם, ג'ייק כהן נפצע בקרסול והושבת עד סיום המשחק, והרבע השני נפתח במומנטום ראשל"צי, שגם נטלה את ההובלה ארבע דקות למחצית. ג'ון דיברתולומאו היה האיש של מכבי תל אביב ברבע הזה, ועם תשע נקודות הפך שוב וקבע 33:35 לצהובים שתי דקות להפסקה. הצהובים שוב עלו לפלוס חמש, אבל שלשה של קמרון לונג קבעה 40:42 למכבי תל אביב במחצית.

אלכס טיוס נכנס לעניינים ברבע השלישי, אבל ראשון לציון שלטה בקצב, ניצלה ניהול משחק לא טוב של סקוטי ווילבקין ועלתה ליתרון ארבע, 56:60, שלוש דקות לסיום הרבע השלישי. עד סיום הרבע מכבי תל אביב השוותה ל-62:62, והמשחק המשיך להיות צמוד גם בדקות הבאות, כשדיאנדרה קיין מתעקש לזרוק מבחוץ למרות אחוזים נמוכים. דקה וחצי לסיום העלה אלכס טיוס את הצהובים ליתרון ארבע, אבל איבודים שטותיים של ווילבקין ופארגו סייעו לראשון לציון לחזור, ו-14 שניות לסיום קבע אלכס המילטון שוויון 77:77, שהיתה גם תוצאת הסיום של הזמן החוקי אחרי עוד החטאה על הבאזר של ווילבקין.

עם פתיחת ההארכה, אלכס המילטון לקח את המשחק על הכתפיים. עם חמש נקודות רצופות, הוא העלה את ראשון לציון ל-77:82. היתרון של ראשון לציון טיפס לשבע שתי דקות לסיום, אבל סל של פארגו ואסיסט שלו לשלשה של דיברתולומאו שוב צימקו. ליי אפ של מייקל רול שוב קבע שוויון, וקמרון לונג החטיא בדרך ל-86:86 והארכה נוספת. גם ההארכה השנייה הלכה צמוד: ווילבקין ירד לספסל, פארגו לקח אחריות עם ארבע נקודות, אבל ראשון לציון השוותה 30 שניות לסיום. ההתקפה האחרונה של מכבי תל אביב היתה יעילה, לשם שינוי, עם חדירה של דיאנדרה קיין ואסיסט לליי אפ קל של יובל זוסמן, שהעלה את הצהובים לפלוס שתיים 1.5 שניות לסיום. הכדור האחרון של ראשון לציון הלך לקמרון לונג, אבל הוא נחסם על ידי טאריק בלאק. 92:94 למכבי תל אביב בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 17 (6 אסיסטים, 4 איבודים), אלכס טיוס 16 (7 ריבאונדים, 4 חסימות), ג'ון דיברתולומאו 14 (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים), טאריק בלאק 12 (8 ריבאונדים), דיאנדרה קיין 10 (1 מ-6 משלוש), מייקל רול 8, יובל זוסמן 7 (27 דקות), סקוטי ווילבקין 6 (25 דקות), ג'ייק כהן וג'וני אובריאנט 2 כל אחד, דני אבדיה שיחק 17 דקות ולא קלע.

קלעו למכבי ראשון לציון: אלכס המילטון 20 (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים), קמרון לונג 18, איגור קולשוב 12, איתי שגב 9 (15 ריבאונדים, 5 אסיסטים), דשון סטיבנס ודיימון סימפסון 8 כל אחד, עוז בלייזר 7, אדם אריאל 6. נועם דוברת בן ה-16 ערך הופעת בכורה בליגה.

אוהדי מכבי ראשון לציון עם שחקן מכבי תל אביב דיאנדרה קיין. קובי אליהו
כיפר על משחק נורא עם אסיסט מכריע. דיאנדרה קיין עם אוהדי ראשון לציון/קובי אליהו
שחקני מכבי ראשון לציון עוז בלייזר, אדם אריאל מאוכזבים. קובי אליהו
אכזבה גדולה. בלייזר ואדם אריאל/קובי אליהו
שחקן מכבי אשדוד נמרוד לוי. לירון מולדובן
הבכורה המחודשת הסתיימה בתבוסה. נמרוד לוי/לירון מולדובן

הפועל אילת - מכבי אשדוד 77:102

עם שלושה זרים בלבד, אילת שייטה לניצחון עם מבול אסיסטים (31) ושלשות (14) וביססה את מקומה בארבע הראשונות. מנגד, אשדוד סופגת הפסד שני רצוף ושוב מתרחקת מהשמינייה הראשונה. הידית של שחקני אילת מחוץ לקשת היתה מאופסת בתחילת המשחק, ובעזרת שלשות של בריאנט, שולדברנד, ודייויד כהן, סיימה הקבוצה את הרבע הראשון ביתרון 19:24. המומנטום של אילת נמשך גם בפתיחת הרבע הבא, וריצת 0:18 תוך שלוש דקות עלה היתרון ל-18 נקודות. אשדוד ניסתה לעצור את הסחף אבל ללא הצלחה, והמחצית הסתיימה ב-33:52 לזכות אילת. המחצית השנייה היתה גארבג' טיים ארוך. את הרבע השלישי סיימה אילת ביתרון 58:82, ועד הסיום אף הגדילה את היתרון וסיימה ב-77:102 מוחץ.

קלעו להפועל אילת: סוליאן בריימו 21 (9 ריבאונדים), יהונתן שולדברנד 15, אלייז'ה בריאנט 14, ג'יי פי טוקוטו (8 ריבאונדים, 6 איבודים) ופרדריק בורדיון 13 כל אחד, רפי מנקו 11, עידן זלמנסון 9, דייויד כהן 4, אבי בן שימול 2 (6 אסיסטים). רועי אינדיק שותף ולא קלע.

קלעו למכבי אשדוד: מארק טולפסן 19, נמרוד לוי 13, ג'וש קרטר 12, ליז שושי 10, פול סטול וספנסר וייס 8 כל אחד, עידו פליישר 4, ג'ייק פמברטון 3.

ONE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully