וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן - מנצ'סטר יונייטד: סולשיאר שלף ילדים מהאקדמיה בתקווה לסנסציה

בנוסף להפסד הביתי במשחק הראשון (2:0), מנצ'סטר יונייטד חסרה עשרה (!) שחקני סגל בכירים לגומלין מול פריס סן ז'רמן, אבל סולשיאר לא מוותר: "העונה היינו מצוינים במשחקי חוץ"

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים05/03/2019
פריז סן ז'רמן
  • ברנאט (12)
3:1
  • (2) לוקאקו
  • (30) לוקאקו
  • (90, פנדל) רשפורד
מנצ'סטר יונייטד
צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון באולד טראפורד וכשמולה ניצבת מנצ'סטר יונייטד פצועה וחבולה, פריס סן ז'רמן תשמש מחר (רביעי, 22:00, ספורט 5) פייבוריטית ברורה להעפלה לרבע גמר ליגת האלופות. אף קבוצה בהיסטוריה של ליגת האלופות לא חזרה מהפסד ביתי של שני שערים או יותר, להעפלה לשלב הבא אחרי מהפך בחוץ.


עוד בנושא

מניין הקורבנות עלה ל-19: ארון ראמזי "הרג" גם את קית' פלינט ולוק פרי
קני סייף יצטרף לסינסינטי, שסיכמה את עסקת ההשאלה מול אנדרלכט
"אס": "דינו של גארת' בייל בריאל מדריד נחרץ". סוכנו: "הוא יישאר, הקהל ביזיון"

שחקן פריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה. רויטרס
אוהב לשחק נגד יריבות בריטיות. אמבפה/רויטרס

פריס סן ז'רמן

למרות היתרון המבטיח, בפריס סן ז'רמן ממש לא מקלים ראש במשחק. במועדון זוכרים שהם היו קורבן לאחד המהפכים הגדולים בכל הזמנים באירופה, כשניצחון ביתי 0:4 על ברצלונה בבית נמחק עם תבוסה 6:1.

ניימאר כמובן עדיין פצוע, אבל אדינסון קבאני חזר לאימונים מלאים וכנראה יישב על הספסל. כריסטופר אנקונקו ודני אלבס נאבקים על העמדה בכנף ימין ונראה שהראשון יפתח בחלק קדמי שיכלול גם את יוליאן דראקסלר, אנחל די מריה וקיליאן אמבפה.

אמפבה כבש כבר 6 שערים ב-7 הופעות נגד קבוצות בריטיות בליגת האלופות ויש לו 14 שערים במפעל היוקרתי - נתון שאף שחקן בגילו לא הגיע אליו לפניו.

הרכב משוער: ג'אנלואיג'י בופון, תילו קהרר, טיאגו סילבה, פרסנל קימפמבה, חואן ברנאט, מרקיניוס, מרקו וראטי, כריסטופר אנקונקו, אנחל די מריה, יוליאן דראקסלר, קיליאן אמבפה.

עוד באותו נושא

עוד צרה למנצ'סטר יונייטד: אלכסיס סאנצ'ס ייעדר בחודשיים הקרובים

לכתבה המלאה
שחקני מנצ'סטר יונייטד, טהית צ'ונג (שמאל), ברנדון וויליאמס. רויטרס
נעים להכיר. ברנדון וויליאמס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד

מנצ'סטר יונייטד מגיעה למשחק בידיעה שגם ככה סיכוייה נמוכים להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות, אחרי שבמשחק הראשון באנגליה הפסידה בביתה אולד טראפורד 2:0 לאלופה הצרפתית, אבל אם זה לא מספיק - השדים האדומים מגיעים למשחק בסגל חסר מאוד. פול פוגבה מושעה, פיל ג'ונס חולה, ורשימת הפצועים כוללת את ג'סי לינגארד, נמניה מאטיץ', אנדר הררה, חואן מאטה, אנטוניו ולנסיה, מתאו דרמיאן, אנתוני מרסיאל ואלכסיס סאנצ'ס.

בעקבות זאת מאמן הקבוצה אולה גונאר סולשיאר נאלץ לצרף לסגל שיצא לפריס חמישה שחקנים מקבוצת הנוער: ברנדון וויליאמס (18), מייסון גרינווד (17), טהית צ'ונג (19), אנג'ל גומס (18) וג'יימס גארנר (18). בנוסף, ליונייטד מצפה משחק לא פשוט בליגה, מול ארסנל בלונדון ביום ראשון, ורבים מאוהדי הקבוצה מאמינים שבמצב הנוכחי, הוא חשוב הרבה יותר מהגומלין בצרפת.

סולשיאר אמר לאתר הרשמי ש"אסור לנו לוותר על משחק, העונה היינו מצוינים במשחקי חוץ, ולא נרים ידיים בלי להיאבק. אנחנו נוסעים ליהנות מהמשחק. אנחנו יודעים שזה מגרש קשה, והם שיחקו מצוין באולד טראפורד, כך שזה אתגר גדול עבורנו והשחקנים יעלו כדי להראות מה הם יכולים לעשות".

הרכב משוער: דויד דה חאה, אשלי יאנג, כריס סמולינג, ויקטור לינדלוף, לוק שואו, סקוט מקטומיניי, פרד, אנדרtס פריירה, דיוגו דאלוט, מרכוס רשפורד, רומלו לוקאקו.

* אגב, יונייטד הודיעה היום שהיא מקפיאה את מחירי המנויים עונה שמינית ברציפות. ליונייטד יש 53 אלף מנויים, ועוד 100 אלף ברשימת ההמתנה. כמו כן המועדון הודיע שהוא מגבש "יציע אווירה" שיאגד את האוהדים הקולנים של הקבוצה על מנת להרים את רמת הדציבלים באצטדיון אולד טראפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully