וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף יצטרף לסינסינטי, שסיכמה את עסקת ההשאלה מול אנדרלכט

הקשר הישראלי יחזור לארה"ב בה נולד ויחתום בקבוצה החדשה ב-MLS. נאתכו שיחק 32 דקות כמחליף בניצחון אולימפיאקוס, קליימן נפצע בניצחון פראלימני, צמד לוואקמה במדי טרבזונספור

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

קני סייף ימשיך את הקריירה שלו בליגת ה-MLS האמריקאית, כך מדווחת הערב (שני) התקשורת בארה"ב. הקשר בן ה-25, שעזב את ליגת העל ב-2014 ואיבד לאחרונה את מקומו בהרכב אנדרלכט בעקבות חילופי המאמנים והגעתו של פרד רוטן, יצטרף לסינסינטי FC, הקבוצה החדשה בליגת ה-MLS, שסיכמה עם הבלגים את עסקת השאלתו.

סייף, שהושאל בעונה שעברה מגנט לאנדרלכט, הצטיין וחתם בקיץ על חוזה ארוך טווח במדי הסגולים-לבנים ששילמו עליו כ-3.7 מיליון יורו. לצערו, פציעות ומחסור בדקות משחק גרמו לו להפוך לשחקן ספסל, ולאחרונה המאמן החדש רוטן, אקס מכבי חיפה, החליט שלא להכלילו בסגל. סייף רשם העונה 17 הופעות בכל המסגרות במדי אנדרלכט, עם בישול אחד וללא שערים, וינסה בעזרת המעבר הזה לשמור על מעמדו בסגל נבחרת ארה"ב, אליה העדיף להצטרף לאחר ששיחק רק בשני משחקי ידידות במדי נבחרת ישראל.

סינסינטי, בה שיחק בעונה שעברה דקל קינן בליגת ה-USL, החלה את דרכה בליגה החדשה עם תבוסה 4:1 מול סיאטל סאונדרס. השחקנים הבכירים בקבוצה הם השוער הפולני פז'מיסלב טיטון והמגן ג'סטין הויט ששיחק בעבר בארסנל.

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
תחנה חדשה. קני סייף/GettyImages

* ביברס נאתכו שיחק 32 דקות כמחליף בניצחונה של אולימפיאקוס 0:2 בחוץ על אפולון סמירניס. הפער מהמוליכה פאוק סלוניקי צומק שוב לשבע נקודות, כשלסיום העונה בליגה היוונית נותרו שבעה מחזורים.

* בוריס קליימן נפצע ונאלץ לצאת בדקה ה-37, כשקבוצתו פראלימני ניצחה 0:1 את דוקסה במשחק הראשון של הפלייאוף התחתון בקפריסין. שובל גוזלן לא נכלל בסגל.

* הוא לא ליגיונר, אבל בכל זאת שחקן העונה לשעבר בליגת העל: אנתוני וואקמה כבש צמד ב-2:2 של טרבזונספור בחוץ מול קסימפאשה, שהשוותה מפנדל של המצרי טרזגה בדקה ה-90. שחקן הכנף הניגרי שכיכב בהפועל באר שבע, כבש את הראשון בדקה ה-30 והשלים צמד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, עם מבצע יפה בו עבר בין שני שחקנים. עד כה, במאזנו של וואקמה שישה שערים בליגה הטורקית וקבוצתו במקום הרביעי שמוביל לליגה האירופית.

* ספרד: לגאנס תפסה מרחק של 10 נקודות מהקו האדום בזכות ניצחון ביתי 0:1 על לבאנטה, שנותרה במקום ה-15 עם שלוש נקודות פחות. אוסקר רודריגס ניצל טעות של השוער אייטור פרננדס והכריע את המשחק בדקה ה-13, כשלגאנס שמרה על המאזן הביתי המרשים שלה: הפסד בודד (1:0 לוויאריאל לפני כחצי שנה) ב-13 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully