וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צרה למנצ'סטר יונייטד: אלכסיס סאנצ'ס ייעדר בחודשיים הקרובים

פצוע תשיעי לאולה גונאר סולשיאר לפני הגומלין מול פריס סן ז'רמן: הצ'יליאני סובל מפגיעה ברצועות הברך, אבל בנבחרתו בטוחים שיהיה כשיר לקופה אמריקה בקיץ

רויטרס

בווידאו: התגובות לאחר הקלאסיקו

החששות של אולה גונאר סולשיאר מלפני מספר ימים התמששו. שחקנה הצ'יליאני של מנצ'סטר יונייטד אלכסיס סאנצ'ס ייעדר משורות הקבוצה בחודשיים הקרובים. השחקן המאכזב נבדק על ידי רופא הנבחרת הלאומית של צ'ילה שאבחן פגיעה ברצועות ברכו, פציעה שתגרום לו להיעדר בין 6-8 השבועות הקרובים.

סאנצ'ס הוחלף בדקה ה-52 בניצחון קבוצתו בשבת על סאות'המפטון 2:3 ומאמנו חשש כבר אז שמדובר בפגיעה לא קלה לשחקנו. הצ'יליאני נפגע בתיקול מצדו יאן בדנארק שנכנס בו בפראות.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן מנצ'סטר יונייטד לאחר פציעתו מול סאות'המפטון. רויטרס
עוד רגע כואב בעונה מאכזבת. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

רופא הנבחרת שבדק את אלכסיס, פדרו אונאטה, התייחס לחששות במדינתו מהיעדרות של השחקן בקופה אמריקה שייערך הקיץ בברזיל. "לא אמורה להיות בעיה בכשירותו של אלכסיס עד לקיץ, הוא יעמוד לרשות הנבחרת", הרגיע אונאטה את ראשי הנבחרת הצ'יליאנית שמחזיקה בתואר אלופת דרום אמריקה. בנוסף אמר אונאטה: "הוא יחזור לשחק הרבה לפני שהטורניר יחל. יש הרבה זמן עד לקופה אמריקה ואני מאמין שהוא עוד ישחק בשורות מנצ'סטר יונייטד העונה".

יונייטד תחסר את אלכסיס במפגש הקריטי מול פריס סן ז'רמן בגומלין שמינית גמר האלופות שבו היא נמצאת בפיגור 2:0 מהמשחק באולד טראפורד, ובנוסף לא ישחק מול האקסית ארסנל. אלכסיס רשם העונה שמונה הופעות בהרכב השדים האדומים בליגה וכבש שער אחד.

אלכסיס מצטרף לרשימת פצועים ארוכה שכוללת גם את אנדר הררה, אנתוני מרסיאל, אנטוניו ולנסיה, ג'סי לינגארד, חואן מאטה, מתאו דרמיאן, נמניה מאטיץ' ופיל ג'ונס, כשגם פול פוגבה ייעדר מהגומלין מול פ.ס.ז' בגלל הכרטיס האדום שספג במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully