וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניין הקורבנות עלה ל-19: ארון ראמזי "הרג" גם את קית' פלינט ולוק פרי

הריטואל המצמרר היכה שנית: קשר ארסנל כבש בשבת, ועד שני בערב מתו עוד שני סלבריטאים בעלי שם עולמי. פלא שבאנגליה כבר לוקחים את "הקללה" ברצינות גמורה?

רויטרס

זה התחיל כדאחקה בין חברים, הפך לתופעה מדוברת ומתברר שוב ושוב כריטואל מצמרר: קללת ארון ראמזי - לפיה כל כיבוש של הקשר הוולשי מסתיים במוקדם או במאוחר במוות של סלבריטאי - חזרה, והיא מוחשית מתמיד. אמש (שני) עלה מניין הקורבנות של ראמזי ל-19, עם מותם של סולן להקת פרודיג'י קית' פלינט ושל לוק פרי, כוכב "בוורלי הילס" פחות מ-48 שעות אחרי שהקשר כבש את שערו השלישי העונה ב-1:1 של ארסנל מול טוטנהאם.

כאמור, מדובר בסלב ה-19 שמת בטווח של ימים בודדים מרגע שראמזי מוצא את הרשת, בצירוף מקרים משונה. ראשיתה של "התופעה", שכבר סוקרה בהרחבה בתקשורת האנגלית בעבר, בפברואר 2012: ב-11 בפברואר באותה שנה ראמזי כבש מול סנדרלנד, ובחלוף שעות ספורות נמצאה הזמרת וויטני יוסטון ללא רוח חיים בחדר האמבטיה שלה בלוס אנג'לס. עד כאן נשמע אקראי לחלוטין, אבל לא כשלוקחים בחשבון את מה שקדם לכך:

ב-1 במאי 2011 רמזי כבש נגד מנצ'סטר יונייטד באצטדיון האמירויות, ולמחרת אוסמה בין לאדן חוסל בפקיסטן על ידי הצבא האמריקני.

ב-2 באוקטובר 2011 רמזי כבש נגד טוטנהאם בווייט הארט ליין, וכעבור שלושה ימים סטיב ג'ובס מת אחרי מאבק ממושך בסרטן.

ב-19 באוקטובר 2011 ראמזי כבש בזמן פציעות נגד מארסיי בליגת האלופות, ולמחרת נרצח על מועמר קדאפי על ידי המורדים בלוב.

עוד בנושא

סולן להקת הפרודיג'י, קית' פלינט, התאבד בגיל 49: "היה פורץ דרך"
לא שרד את השבץ: כוכב "בוורלי הילס" לוק פרי הלך לעולמו בגיל 52

קללת ארון ראמזי. צילום מסך מתוך "דיילי אקספרס", מערכת וואלה! NEWS
בכל פעם שהוא כובש, הסלבס בחרדות. ארון ראמזי עם שניים מ"הקורבנות", רובין וויליאמס וקית' פלינט/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך מתוך "דיילי אקספרס"

וכך זה נמשך כל השנים - ראמזי כובש, וידוען בעולם מוצא את מותו. דייויד בואי, רובין וויליאמס, סטיבן הוקינג, ג'ורג' בוש האב ועוד "נפלו קורבן" לכוחות המאגיים של ראמזי, ומתו בסמוך לכיבושים שלו.

ולמרות שברור שמדובר בצירוף מוחלט שרירותי לחלוטין, יש מי שלוקח אותו ברצינות גמורה. כך, למשל, נפתחה לפני מספר שנים קבוצת פייסבוק תחת השם "לחסוך גול מארון ראמזי זה כמו להציל את החיים של מישהו", שעד מהרה הפכה פופולרית מאוד. בין היתר, מצוין בקבוצה שהכוחות המיוחדים של ראמזי באו לידי ביטוי עוד לפני ש"הקללה" הגיעה לידיעת הציבור - כמו למשל בפברואר 2010, אז הקשר שבר את הרגל, ובתגובה אירעה בצ'ילה רעידת אדמה בעוצמה של 8.8 בסולם ריכטר.

עוד באותו נושא

בשבת: ראמזי כבש, ארסנל וטוטנהאם נפרדו ב-1:1 דרמטי

לכתבה המלאה

רשימת הקורבנות המלאה של ארון ראמזי

בנוסף, סרטון שפורסם ביוטיוב ב-2016 ובו מובא "הסבר" בספרדית לקללת ראמזי צבר קרוב ל-6 מיליון צפיות. באנגליה נכתב בשנה שעברה ש"יש מאות בריטים ברחבי הממלכה שמאמינים שקללת ראמזי היא יותר מסתם אמונה טפלה". התופעה צברה תאוצה עד כדי כך שבשנת 2016, אתרי הימורים בעולם פרסמו ליינים למוות של סלבריטאים מסוימים בטווח של עד 72 שעות מכיבוש של ראמזי.

לפני מספר שנים התייחס ראמזי ל"קללה" המפורסמת באופן חד פעמי, ואמר ש"זו השמועה הכי מגוחכת ששמעתי בימי חיי. היו עשרות מקרים שכבשתי ואף אחד לא מת לאחר מכן. זו בסך הכל שמועה מטורפת, למרות שיש לי כמה שלדים בארון".

"ההסבר" לקללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully