וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושגה הסכמה: הפיינל פור יבוטל, ליגת העל תחזור לסדרות

דירקטוריון מנהלת הליגה דן בשינוי שיטת ההכרעה בעונה הבאה. המנהלת הציעה מעבר לשיטות של הטוב משלושה משחקים והושגה הסכמה. ההחלטה הסופית לא תתקבל היום

ONE

ליגת העל בדרך לפיינל פור האחרון שלה. דירקטוריון מנהלת הליגה, בהשתתפות ראשי הקבוצות, התכנס היום (ראשון) ודן באפשרות לשנות את שיטת ההכרעה של אליפות המדינה. הושגה הסכמה להצעה לפיה הפיינל פור יבוטל, וסדרות הפלייאוף יחזרו החל מהעונה הבאה.

בפתח הישיבה הציג מנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס הצעה בדבר מעבר לשיטה של סדרות של הטוב משלושה משחקים בכל השלבים - רבע הגמר, חצי הגמר והגמר. זאת בניגוד לשיטה הנהוגה כיום, ולפיה סדרות רבע הגמר מוכרעות בחמישה משחקים, בעוד חצי הגמר והגמר מוכרעים במשחק אחד.

במהלך הישיבה עלו הוויכוחים לטונים גבוהים. חלק מראשי הקבוצות דרשו למנוע את ההצבעה על ביטול הפיינל פור ולהעבירה למועד חדש, בישיבה נוספת שתיקבע בשבועיים הקרובים, ועד אז יתאפשר להם לבחון באופן מסודר את ההשלכות הכלכליות והמקצועיות של המהל, כשבמקביל יועלו להצבעה גם נושאים נוספים שעל הפרק - ובראשם שאלת מספר הזרים בכל קבוצה ומספר הקבוצות בליגה.

אחד הנושאים המהותיים שהובילו להעלאת הטונים נגע לדרך קבלת ההחלטות במנהלת, כשכל קבוצה מושכת לאינטרס שלה. על דבר אחד, כאמור, הושגה הסכמה עקרונית: המעבר לסדרות עצמן, כשהפרטים יידונו ויכרעו בהתכנסות הבאה.

עוד בנושא:

ליגת העל: הסדרות צפויות עד הגמר, הגדלת הליגה לא תעלה על הפרק
במכבי תל אביב מודאגים: "באנו בגישה רעה, גם בקאמבק לא שיחקנו קבוצתי"
עודד קטש: "עברנו בשלום כמה מבחנים תוך כדי המשחק"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות. ברני ארדוב
איך זה יוכרע הפעם? שחקני מכבי תל אביב מניפים צלחת בעונה שעברה/ברני ארדוב

בר טימור נגד תומר גינת: הטראש טוק ביניהם וסיפור הכדורסל של השנה | הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully