וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "עברנו בשלום כמה מבחנים תוך כדי המשחק"

2.3.2019 / 23:35

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה אחרי ה-86:90 מול הפועל תל אביב והחמיא לתומאס: "יכול אפילו להיות טוב יותר". פרנקו: "לא הגענו מוכנים מספיק"

ONE

בוווידאו: תקציר הניצחון של הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב

הפועל ירושלים ניצחה הערב (שבת) 86:90 את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. טיישון תומאס להט אצל המנצחת עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים והוביל אותה לניצחון אחרי פתיחה לא טובה ופיגור 24:12 בתום הרבע הראשון. במהלך המשחק מחו אוהדי הפועל תל אביב נגד מנהלת הליגה ודייני האיגוד והניפו שלטים בגנותם.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה 86:90 את הפועל תל אביב, גם מכבי תל אביב והפועל חולון ניצחו

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
קטש כבר עם הפנים לאירופה/דני מרון

מאמן ירושלים עודד קטש אמר אחרי המשחק: "משחק אגרסיבי עם ריצות של שתי הקבוצות. ברבע הראשון הלחץ שלהם על הכדור הוציא אותנו מהשקט שלנו, הכרחנו דברים ולא שיחקנו בשטף. זה אחד הרבעים הכי חלשים שלנו העונה, גילינו אופי ברבע השני ובמחצית עשינו התאמות, הכנסנו שקט והגענו לדברים שאנחנו רוצים התקפית. בסך הכול עברנו כמה מבחנים תוך כדי משחק בשלום.

"אנחנו מגיעים לשיא מסוים מבחינתנו וזה לא מצב אופטימלי. המצב היה אינטנסיבי ולא יהיה לנו אימון כדורסל אמיתי עד המשחק הבא באירופה. הייתי מעדיף יותר זמן להתכונן אבל זה מה שיש. יהיו פחות אימונים בגלל המשחק הזה, אבל אפשר ללמוד מהמשחק הזה הרבה ממה שמצפה לנו מנפטונאס, גם מבחינת האווירה, גם מבחינת ריבאונד ההתקפה, ואם נלמד לשחק בשקט כמו ששיחקנו במחצית השנייה, אז נרוויח מזה". קטש החמיא לטיישון תומאס המצטיין כשאמר: אני חושב שהוא יכול להיות אפילו הרבה יותר טוב".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
היה רוצה יותר זמן כדי להכין את הקבוצה שלו. פרנקו/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו אמר: "אחרי הפסד אתה אף פעם לא מרגיש טוב. הרגשתי פחות טוב לפני המשחק, כי כשאתה מארח קבוצה כמו הפועל ירושלים, ואנחנו בתקופה יותר טובה ומשחקים יותר טוב, אז כמאמן אתה רוצה לבוא עם הכנה ממוקדת או להביא משהו אחר ושונה, ופה הצפיפות של המשחקים לא נתנה לנו הרבה מרחב לבוא עם משהו אחר. הייתי יותר שמח אם יכולנו לבוא יותר מוכנים למשחק.

"היינו אגרסיבים ושיחקנו טוב, ברבע השני והשלישי היינו צריכים להיות יותר אגרסיבים איתם, הם שיחקו הרבה מאוד משחקים עד עכשיו, כדי לנצח אותם צריך לתת להם משהו אחר. הייתה תחושה שאפשר לעשות את זה. גם כשהם עשו ריצה, אהבתי את זה שלא הורדנו את הראש וניסינו לחזור. למרות שהיה לנו קשה. בהרכבים שהיו לנו היה לנו קשה לעשות את זה. הגבוהים שלהם היו מאוד יעילים והקליעות של תומאס מבחוץ עשו את ההבדל. בצבע עשינו איתו עבודה טובה. צריך להסתכל קדימה".

פרנקו דיבר גם על גרלון גרין: "תוך כדי משחק אנחנו מכוונים את גרלון לאן ללכת. בשביל אחד שבקושי היה עם הקבוצה, הוא עשה משחק טוב מאוד, אני מקווה שהמשחק ייתן לו ביטחון. אני לא חושב שהמשחק הזה אפשר להקיש מה יקרה הלאה. לא יודע מה יקרה עם ריץ', לא יודע כמה זמן הוא יחסר לנו, זה לא אידיאלי, זה הסגל שלנו עכשיו ואנחנו ממשיכים איתו. זה לא שאנחנו בלחץ לעשות עוד מהלך, אם נחשוב שיש עוד מהלך לעשות, ננסה לעשות אותו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

אוהדי הפועל תל אביב מוחים נגד מנהלת הליגה. דני מרון
המחאה של אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully