וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מודאגים: "באנו בגישה רעה, גם בקאמבק לא שיחקנו קבוצתי"

3.3.2019 / 8:55

הצהובים לא התרשמו מהניצחון הדחוק על נס ציונה וציינו לרעה את מספר האסיסטים הנמוך. אבדיה פתח בחמישייה, אכזב וסופסל - אבל ימשיך לקבל דקות

ONE

בווידאו: תקציר המשחק

מכבי תל אביב שרדה אמש (שבת) מבחן קשה כשגברה ביד אליהו 82:87 על עירוני נס ציונה במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. הצהובים רשמו רבע ראשון נורא ופיגרו בסיומו 38:17, הכי הרבה נקודות שהם סופגים אי פעם ברבע אחד בליגת העל, וההפרש טיפס ל-23 נקודות עד שמכבי תל אביב החלה בקאמבק מרשים מאוד ברבע השני וסגרה את ההפרש לחלוטין במהלך הרבע השלישי עד לניצחון. סקוטי ווילבקין הוביל את קלעי הצהובים עם 20 נקודות, כשג'רמי פארגו עם 15 נקודות וג'וני אובריאנט עם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים קולעים גם כן בספרות כפולות.

בקבוצה ממש לא רצו לטאטא את הפתיחה החלשה מתחת לשטיח, ודיברו על מה שגרם לנס ציונה לברוח ליתרון כל כך משמעותי: "נניח שלא היה הרבה זמן להתכונן למשחק, אבל גם לנס ציונה לא היה את הזמן הזה - השחקנים שלנו פשוט לא באו מוכנים בראש להתמודדות וראו את זה בצורה שהם בכלל עלו על הפרקט", אמר בכיר אצל הצהובים, "המספר הכי מדאיג הוא 11 אסיסטים במשחק שלם. גם כשהפכנו את המשחק, זה היה בכדורסל אישי ולא קבוצתי. ככה לא נחזור בפעם הבאה מפיגור".

עוד בנושא

אחרי פיגור 23 נקודות: מכבי תל אביב ניצחה 82:87 את נס ציונה
סקוטי ווילבקין ביקר את השופטים אחרי הניצחון: "לא ראיתי דבר כזה"

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
הכנה לקויה, סגנון בעייתי. אלכס טיוס/לילך וייס רוזנברג

ג'וני אובריאנט הודה ש"באנו קצת 'שטוחים'. נס ציונה היא קבוצה עם הרבה מאוד יכולות התקפיות - קלעים טובים, יוצרים טובים. היינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בלבוא למשחק, במיוחד בבית, להיכנס טוב למשחק. אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בגישה שאנחנו באים איתה. בכל מקרה, זה טוב שבקבוצה שלנו יש שחקנים שיודעים להילחם כדי להשיג את הניצחון. המאמן כל הזמן עושה עבודה טובה בלומר לנו להרגע ולשחק את המשחק שלנו, זה משהו שאני מאוד אוהב אצלו. הוא נשאר איתנו ודחף אותנו כדי לחזור למשחק".

מי שפתח אמש במשחק באופן מפתיע הוא הכישרון הצעיר דני אבדיה. במשחק היורוליג נגד דרושאפקה ביום חמישי קרא הקהל הצהוב לצוות המאמנים להכניס את הכישרון הצעיר למגרש, והפעם יאניס ספרופולוס נענה לקריאה מוקדם מאוד. אלא שאחרי חמש דקות בלבד, כשהצהובים בפיגור 10, בחר יאניס ספרופולוס להוציא את אבדיה ולא החזיר אותו לפרקט. במכבי מעריכים כי שפתיחה הרעה לא תשפיע על דקות המשחק של אבדיה שאמורות לעלות בקרוב.

הצהובים יחזרו הערב להתאמן לקראת משחק ההשלמה נגד מכבי ראשון לציון מחר (שני, 18:50) ממסגרת המחזור ה-19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully