וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רשמה קאמבק, סקוטי ווילבקין ביקר את השופטים: "לא ראיתי דבר כזה"

2.3.2019 / 21:17

כוכב מכבי תל אביב צייץ ביקורת על השופטים ("נותר לי רק לצחוק"), ומחק. ספורופולוס, אחרי שקבוצתו מחקה פיגור 23 נקודות מול נס ציונה: "איבדנו ריכוז ולא רק אנרגיה"

ONE

מכבי תל אביב גברה הערב (שבת) 82:87 על עירוני נס ציונה בליגת העל, במשחק שבו חזרה מפיגור 23 הפרש, אבל מיד עם סיום המשחק כוכב האלופה סקוטי ווילבקין העביר ביקורת פומבית על השופטים. "33 מול 13, לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי", כתב ווילבקין על השופטים, ששלחו את נס ציונה 33 פעמים לקו העונשין, לעומת 13 של מכבי תל אביב, "בשלב כזה כל מה שנשאר לי זה רק לצחוק עליהם". בהמשך ווילבקין מחק את הציוץ.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול דקוואן קוק שחקן עירוני נס ציונה. לילך וייס רוזנברג
מחק את הציוץ. סקוטי ווילבקין/לילך וייס רוזנברג

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "ברבע הראשון הייתה רק קבוצה אחת וזה לא היינו אנחנו. זה בגלל ההכנה ואנחנו צריכים ללמוד מכך. הדבר הטוב הוא שלאט לאט קלענו וחזרנו להוביל. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שאנחנו צריכים ללמוד מהמשחק ואם אנחנו חכמים לא נעשה את אותה הטעות שוב. אהבתי לראות איך שהגבנו למה שקרה וחזרנו. איבדנו ריכוז ולא רק אנרגיה במשחק הזה. אני לא יודע מה קרה". המאמן נשאל על התגובה של ווילבקין, ואמר: "אין תגובה על מה שסקוטי כתב על השופטים. אני מכבד אותם". על המשחק ביום שני נגד ראשון לציון: "אין דבר כזה נקמה. הם קבוצה טובה, הם הדיחו אותנו מהגביע".

טל דן, שקבוצתו הוליכה ב-21 הפרש כבר ברבע הראשון, אמר בסיום: "באסה. התחלנו טוב. מכבי עלתה מרבע השני מאוד אגרסיביים ואנחנו הלכנו אחורה. לא נבהלנו, אנחנו קבוצה טובה וידענו להתמודד עם זה. פה לא הצלחנו לעצור את השטף ואת ההתמודדות שלהם."

מאמן המפסידה נדב זילברשטיין: "רבע ראשון מצוין שלנו. זה היה די ברור שלא נוכל לקלוע באחוזים האלו כל המשחק והם יעשו את הריצה שלהם. מה שעשינו ברבע הראשון היה יוצא דופן. זה יכול לקרות. אני חושב שנפלנו בדברים הקטנים במיוחד ברבע השני, שזה מה שהחזיר אותם למשחק. הם תפסו ריבאונדים וזה הרבה יותר מדי. האחוזים שלהם עלו בצבע וידענו שככל שהם ילכו פנימה עם חדירות ופיק אנד רול של הגבוהים יהיה לנו קשה עם זה ועם הקליעה. מכבי עשתה סלים גדולים על השעון. פארגו עשה סלים גדולים. אני גאה על איך ששיחקנו היום ומקווה שניקח את הדברים הטובים. אני מרגיש שאם היינו עושים את הדברים כמו שצריך היינו היום עם עוד שלושה- ארבעה נצחונות".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב חזרה מפיגור של 23 נקודות וניצחה 82:87 את נס ציונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully