וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההימור המשתלם של מכבי נתניה ופאטוס בצ'יראי

3.3.2019 / 14:06

המונטנגרי גישר על הפערים במו"מ בקיץ באמצעות סעיף בונוסים על שערים ובישולים. הכושר המצוין שלו סייע לו להגיע לשכר אותו דרש מלכתחילה והבטיח למכבי נתניה מאבק על הסגנות

קובי אליהו

חלוץ מכבי נתניה, פאטוס בצ'יראי, חתם על סעיף מיוחד המקנה לו בונוס כספי על כיבוש שערים ובישולים כשהצטרף למכבי נתניה בקיץ האחרון. כשהצדדים ניהלו מו"מ, עלו פערים כספיים ולחלוץ נבחרת מונטנגרו הוצע להכניס סעיף בונוסים שיגשר עליהם אם יגיע למספרים הנקובים בו.

בנתניה ביקשו שהמענק על בישולים יהיה זהה לזה על שערים כחלק מהרצון להבטיח שיהיה "שחקן קבוצתי" ולא ישים את טובתו האישית לפני זו של הקבוצה.

אתמול בצ'יראי הבקיע נגד בית"ר ירושלים מהנקודה הלבנה בניצחון 1:3 והגיע לשותפות ב-15 שערים: 11 כיבושים ובישול אחד בליגה, ושלושה שערים בגביע המדינה. בכך הוא בעצם סגר את הפער מאותו מו"מ בקיץ והגיע לסכום אותו דרש מלכתחילה.

יש לציין שבליגות רבות באירופה נהוגה שיטה של שכר בסיס, אליו מתווספים בונוסים על הישגים אישיים (שערים, בישולים וכו') והישגים קבוצתיים (זכיות בתארים ונקודות ליגה).

מכבי נתניה מחזיקה באופציה להארכת חוזהו של בצ'יראי בעונה נוספת והיא תממש אותה. במועדון רוצים להחתים את השחקן על חוזה חדש לשנתיים, ללא סעיף יציאה. ההערכה היא שהצדדים ידונו בחוזה החדש בקרוב כשגם המונטנגרי מביע נכונות להמשיך ולחתום על הסכם חדש במועדון.


עוד בנושא:

מכבי תל אביב כבר מחפשת שוער זר למקרה שפרדראג ראיקוביץ' יימכר
פדרו גלבאן הגיש בקשה לתושבות קבע: "להישאר כאן זה הכל בשבילי"
האשם העיקרי: ניר קלינגר במרכז הכישלון של בית"ר ירושלים

פאטוס בצ'יראי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
11 שערים ובישול בליגה ועוד 3 כיבושים בגביע. בצ'יראי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully