וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב כבר מחפשת שוער זר למקרה שפרדראג ראיקוביץ' יימכר

3.3.2019 / 11:49

איביץ' הודה ש"יואב ג'רפי מעניין", אבל בקבוצה כבר בדקו על זרים שיהיו בשוק בקיץ. ולמה הצהובים מרוצים במיוחד מהגול של אצילי בימין?

עומר אצילי מכבי תל אביב. לירון מולדובן
שם את הפרשה המביכה מאחור. אצילי חוגג אמש/לירון מולדובן

1. אצילי היה צריך את המשחק הזה

זה היה המשחק של עומר אצילי והוא היה זקוק לו. שני השערים שכבש אתמול (שבת) בניצחון של מכבי תל אביב באשדוד, שיחררו המון לחץ שהיה עליו. כבר כמעט חודשיים לא כבש. הוא כבש העונה בעיקר בצמדים ובעיקר במשחקי חוץ. באצטדיון הביתי בנתניה לא נתן הצגה של ממש ודומה שהוא כל הזמן צריך להילחם על מעמדו. ואז הגיעה פרשת התמונה המביכה מחשבון האינסטגרם של צ'יקו אופואדו.

כולם קיבלו את ההתנצלות של הניגרי והלב במכבי תל אביב יצא לבכי שלו, אבל בסופו של דבר אצילי יצא זה שנפגע והתחושה היתה שאותו קצת שכחו. תמונתו היא זו שפורסמה ואיבריו נחשפו והוא נשאר באיזשהו מקום מאחור בסיפור למרות שהפגיעה היתה בו. כל הפרשה הזו "נפלה" עליו בתקופה שהוא לא ממש פגע במגרש. ולאדן איביץ' גם סיפסל אותו פה ושם ואצילי היה צריך להילחם על מקומו. אתמול באשדוד הוא סגר את הפינה וחזר לחייך באמת. זה היה משחק שמכבי תל אביב הגיעה אליו מוכנה מאוד, אבל הכדור לא רצה להיכנס. מ.ס. אשדוד לא היוותה בכלל יריב במחצית הראשונה, אבל גם מול שער ריק לפעמים מחטיאים כל שכן כשיואב ג'רפי תופס יום טוב. אבל במחצית השנייה אצילי כבש פעמיים ממרחק ומכבי תל אביב אספה עוד שלוש נקודות בדרך לאליפות. גם אם איביץ' עוד לא מדמיין את החגיגות, הן יקרו בקרוב מאוד. הרבה לפני שהעונה תסתיים ואצילי, ששיפר מאוד לא מעט פרמטרים במשחקו, יכול לסמן את העונה הזו ככזו שבה הקפיץ בסופו של דבר את איכות המשחק שלו, אם כי יש לו עוד לאן לשאוף ובמה להשתפר.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד, צמד מצוין לעומר אצילי
עומר אצילי חוגג צמד: "הצמד החזיר אותי בחזרה למסלול הנכון"

ולאדן איביץ' מכבי תל אביב. לירון מולדובן
הוא לימד, אצילי יישם. איביץ'/לירון מולדובן

2. להפתיע את היריב עם הרגל החלשה

השער הראשון של אצילי היה ברגל ימין. שער קשה עבור כל שחקן ברגל החלשה. כבר כמה זמן שבמכבי תל אביב עובדים עם השחקנים על בעיטה ברגל הפחות חזקה. "המאמנים היריבים הרי יודעים שאצילי חזק בשמאל או שעטר חזק בימין אז מכינים את השחקנים שלהם לרגל החזקה של כל אחד. החוכמה היא להפתיע ברגל שלא מצפים לה", תיאר אמש אחד משחקני מכבי תל אביב את הבקשות של איביץ' וצוותו במהלך האימונים. "אני משוכנע שולאדן היה מאושר מזה שעומר כבש ברגל ימין, כי לזה בדיוק הוא מכוון. להפתיע את היריב בבעיטה עם עוצמה מהרגל החלשה יותר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
עומר אצילי דור מיכה מכבי תל אביב. לירון מולדובן
מי שחקן העונה? במכבי תל אביב טוענים - לא מתעסקים בזה. מיכה ואצילי/לירון מולדובן

3. שחקני מכבי מתקשים לקבוע מי שחקן העונה

אצילי ניצח אתמול את המשחק, אבל החגיגות בסיום הוקדשו לדור מיכה שחגג יום הולדת וחטף עוגה בפרצוף בחדר ההלבשה. מיכה ממשיך להתבסס כבעל הבית בקבוצה ומתמודד על תואר שחקן העונה. אצילי סיפר אמש שאת השחקנים זה לא מעסיק. "אנחנו לא עוסקים במי יהיה שחקן העונה", אמר אצילי. "אני חושב שכל השחקנים של מכבי תל אביב העונה הם שחקני העונה. זה טוב לתקשורת לעסוק בזה. אנחנו פשוט נהנים לנצח עוד ועוד פעמים".

פרדראג ראיקוביץ' מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב כבר מכינה אלטרנטיבה. ראיקוביץ'/דני מרון

4. איביץ' החמיא לג'רפי, אבל מחפש שוער אחר

"הוא שוער מעניין", אמר ולאדן איביץ' על יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד, אבל ספק אם ג'רפי יהיה האיש שיחליף את פרדראג ראיקוביץ' במידה שמכבי תל אביב אכן תמכור אותו בקיץ למונאקו או למועדון אחר באירופה. במכבי תל אביב מחפשים כבר שוער זר שמסיים חוזה ויהיה חופשי בקיץ ובשווקים האירופיים יש כמה שמות די מעניינים.

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
איביץ' עלה על משהו? ריקן/דני מרון

5. הפציעה של גלזר הולידה מהלך מפתיע

דן גלזר לא התלבש אתמול למשחק בגלל דלקת קטנה בגיד הברך. הפציעה של הקשר האחורי הולידה צעד שונה מצד איביץ' ששלח למגרש את אבי ריקן לצד דור מיכה והשאיר את רוסלן ברסקי על הספסל. איביץ' שיחק העונה לא פעם עם גלזר ודור פרץ יחד. קרוב לוודאי שהצמד הזה יחזיק את הקישור האחורי של מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות והוא לבטח מתאים למפגשים מול הקבוצות הגדולות של הכדורגל שלנו, אבל בהרבה מאוד משחקים בהם מכבי תל אביב נתקלת בקבוצה שעושה בונקר, צריך איביץ' לשלוח שחקנים יותר יצירתיים וקדמיים לקישור. יתכן שאתמול גילה הסרבי באשדוד משהו שהוא לא ידע או לא האמין בו קודם ויתכן שמעתה הוא יעז יותר עם שחקנים יותר יצירתיים וקדמיים כדי שהמשחק של מכבי תל אביב לא יהיה תקוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully