וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "הצמד החזיר אותי בחזרה למסלול הנכון"

2.3.2019 / 21:51

מכבי תל אביב שמרה על הרצף ב-0:2 מול אשדוד, אצילי הצטיין: "כולם רוצים לשחק בעונה מיוחדת שכזו". איביץ' על היכולת: "השחקנים הם לא מכונות". בוחבוט: "אשדוד לא תרד"

אוהדי הפועל חדרה

מכבי תל אביב גברה הערב (שבת) 0:2 על הלפני אחרונה בטבלה, מ.ס אשדוד, ושמרה על מאזנה הנקי מהפסדים. הצהובים ניצחו בזכות צמד מרשים של עומר אצילי, שהגיע כבר לתשעה כיבושים העונה. המוליכה הגדילה את הפער בפסגה ל-22 נקודות ממכבי חיפה הנמצאת במקום השני כשבאמתחתה 63 נקודות. במחזור הבא יפגשו חניכיו של איביץ' את בני יהודה המידרדרת וינסו לעשות צעד נוסף בדרך להבטחת התואר הנחשק.

עוד בנושא
מכבי תל אביב גברה 0:2 על אשדוד, אצילי כבש צמד מצוין
הפועל תל אביב מחכה למכבי פתח תקוה: "מודעים לחשיבות המשחק", קאיו יפתח?

עומר אצילי מכבי תל אביב. לירון מולדובן
עומר אצילי מכבי תל אביב/לירון מולדובן
דור מיכה מכבי תל אביב. לירון מולדובן
יום הולדת. מיכה/לירון מולדובן

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ', התייחס למשחק של קבוצתו ואמר: "שיחקנו מול יריבה שלקחה 7 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים וזה היה משחק קשה מבחינתנו". על כך ששחקניו לא מרשימים לאחרונה ושיש ירידה ביכולת הקבוצה: "השחקנים הם לא מכונות וטבעי שהם לא יכולים להיות בשיאם כל משחק. שלטנו במשחק היום ובהזדמנות הראשונה שהייתה לנו לכבוש עשינו זאת". המאמן הסרבי המשיך לטעון שהאליפות עדיין לא הוכרעה והוסיף: "בשביל לעשות משהו יפה בסוף העונה אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד קשה בשביל זה. אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו ולהיות מרוכזים במטרות שהצבנו לעצמנו".

דור מיכה שחגג היום את יום הולדתו ה-27 התייחס בסיום לחברו לקבוצה עומר אצילי ושיבח את כובש הצמד: "שמח שעומר חזר אלינו היום והיה טוב, זה מגיע לו, הוא עובד קשה מאוד וזה התבטא היום על כר הדשא". על הניצחון הנוסף של קבוצתו שקירב אותה אל עבר תואר האליפות אמר: "זה ניצחון חשוב מאוד ואנחנו שמחים על כך".

אצילי אמר בסיום: "הייתה לי תקופה פחות טובה אבל הצמד היום החזיר אותי למסלול הנכון בחזרה. כולם רוצים לשחק בעונה מיוחדת שכזו, ואנחנו צריכים להיות סבלניים בקשר לזכייה באליפות ונמשיך לעבוד קשה כי כלום עוד לא נגמר".

אבי בוחבוט, מאמן אשדוד: "ביקשנו מהשחקנים להאמין ולהחזיק את הכדור. מכבי תל אביב לא הייתה טובה בחצי השני אבל קיבלנו שער ששיבש לנו את התכניות לקחת נקודות. אנחנו נראים טוב ואנחנו קבוצה ממש אחרת. יש פה שחקנים טובים שרוצים להצליח ולהיראות טוב. לא ספגנו כרטיסים מיותרים שהיו יכולים להשפיע לרעה בפלייאוף התחתון. אנחנו יודעים שלקבוצה יש בעיה בהבקעת שערים ונותנים על זה את הדגש. אני חוזר ואומר, איפה שנצטרך לשחק יותר טוב (במשחקים הבאים) נעשה את המיטב". בנוגע למפגש מחר בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה אמר בוחבוט: "מקווה שיריבותינו לתחתית יעשו תיקו".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. לירון מולדובן
ממשיכים לחגוג. הצהובים/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully