וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דה בראונה שוב נפצע, פפ גווארדיולה כעס: "זה בגלל העומס"

כוכב סיטי נפצע נגד בורנמות' בשריר האחורי וייעדר כחודש מהמגרשים, מאמנו ביקר את לוח המשחקים. חדשות רעות גם ליונייטד: אלכסיס סאנצ'ס בספק לפ.ס.ז' וארסנל

רויטרס

בווידאו: התגובות לקלאסיקו

זאת לא העונה של קווין דה בראונה. קשרה בן ה-27 של אלופת אנגליה, מנצ'סטר סיטי נפצע בפעם השלישית העונה. השחקן הבלגי, הוחלף במחצית הראשונה בניצחון של קבוצתו אתמול (שבת) נגד בורנמות' 0:1. מאמנו, פפ גווארדיולה התייחס לפציעה: "קווין יהיה מושבת לתקופה הקרובה בגלל מתיחה בשריר האחורי". בנוסף התלונן המאמן הקטאלני על העומס הרב המוטל על שחקניו והלין בפני התקשורת האנגלית: "כשאתה משחק 25 משחקים ב-93 ימים תמיד יהיו פציעות הקשורות לשרירים. אנחנו לא נותנים לשחקנים את הזמן הראוי בשביל להתאושש ובעקבות כך הם נפצעים".

הבלגי הבינלאומי (27), חווה עונה רוויות פציעות ודי מאכזבת מבחינתו. אחרי עונת שיא בעונה שעברה שבה הוא כבש 12 שערים ובישל עוד 21 בכל המסגרות, העונה התפוקה שלו ירדה משמעותית והוא כבש ארבעה שערים בלבד ובישל מספר דומה. דה בראונה נפצע כבר בחודש אוגוסט ברצועות ברכו, פציעה שגרמה לו להיעדר עשרה משחקים, ובנוסף, ספג פציעה בברך בחודש נובמבר.

שחקן נוסף של סיטי שעלול להיעדר בעקבות פציעה שונה הוא בלמה של נבחרת אנגליה, ג'ון סטונס, שהוחלף גם הוא במהלך המשחק על ידי הקפטן, וינסנט קומפני, אך מאמנו טען שפציעה זו אינה רצינית ו"שהחילוף נעשה מראש כדי לשמור על השחקן מפציעות מיותרות".

עוד בנושא

מנצ'סטר סיטי עלתה זמנית לפסגת הפרמיירליג, אבל קווין דה בראונה שוב נפצע
השער היפה בתולדות הפרמיירליג: 17 שנה לביצוע המרהיב של דניס ברגקאמפ
געגועים לקשטניזם: הרגע הכי עצוב בפרשת מאוריציו סארי וקפה בצ'לסי

שחקני מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה, קייל ווקר. רויטרס
נפצע בפעם השלישית העוה. דה בראונה אמש/רויטרס

מן הצד השני של הכביש, גם אצל מנצ'סטר יונייטד אין חדשות משמחות. אלכסיס סאנצ'ס נפצע ברצועות ברכו במהלך הניצחון 2:3 על סאות'המפטון. אולה גונאר סולשיאר התייחס למצבו: "מדובר כנראה בפגיעה ברצועות. מחר ייעשה לשחקן צילום ואז נהיה חכמים יותר. אני מקווה שהפציעה איננה חמורה כפי שאנו חושבים ושאלכסיס יהיה כשיר לקראת המשחקים החשובים העומדים לרשותנו בזמן הקרוב".

ליונייטד מצפים שני משחקים מכריעים בשבוע הקרוב. הראשון בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי נגד פריס סן ז'רמן בצרפת, אחרי ההפסד 2:0 באולד טראפורד. המשחק השני הוא בראשון הבא נגד יריבתה הישירה על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה וקבוצתו הקודמת של סאנצ'ס, ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully