וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי עלתה זמנית לפסגה, לוקאקו החזיר את יונייטד למקום הרביעי

דה בראונה נפצע, מחליפו מחרז העניק 0:1 בבורנמות' והעביר את הלחץ לליברפול. לוקאקו (צמד) הכריע בדקה ה-89 וסידר 2:3 על סאות'המפטון

מתן בכור, מתן חדד

בווידאו: מתן בכור על הבעיות של צ'לסי

המחזור ה-29 בפרמיירליג, שנפתח עם 1:1 דרמטי בדרבי הלונדוני בין טוטנהאם לארסנל, נמשך עם עלייתה של מנצ'סטר סיטי לפסגה, לפחות עד לסיום דרבי של ליברפול מול אברטון ביום ראשון, אחרי 0:1 קשה בבורנמות'. מנצ'סטר יונייטד שבה למקום הרביעי עם מהפך ביתי ו-2:3 על סאות'המפטון מהתחתית. ברייטון ניצחה 0:1 את האדרספילד האחרונה, בירם כיאל נכנס כמחליף בדקה ה-85 וקבוצתו פתחה פער של חמש נקודות מהקו האדום.

ריאד מחרז מנצ'סטר סיטי עם ברנרדו סילבה. רויטרס
נכנס והכריע. ריאד מחרז, מימין, עם ברנרדו סילבה/רויטרס

בורנמות' - מנצ'סטר סיטי 1:0

האלופה העבירה את הלחץ לליברפול וחזרה לפסגה לפחות זמנית, עם ניצחון נוסף על הקבוצה של אדי האו, לה מעולם לא הפסידה. קווין דה בראונה נפצע ונאלץ לצאת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל המחליף שלו ריאד מחרז סידר שלוש נקודות למנצ'סטר סיטי. דויד סילבה הוביל מהלך יפה בצוותא עם ברנרדו סילבה והסיט לעבר האלג'יראי שהגיח מצד ימין ובעט פנימה בדקה ה-55. גם ג'ון סטונס הוחלף בגלל פציעה, כשארתור בורוץ מנע מראחים סטרלינג להגדיל את התוצאה. ניצחון ליגה חמישי ברציפות של הסיטיזנס.

רומלו לוקאקו מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
צמד מנצח. רומלו לוקאקו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - סאות'המפטון 2:3

אולה גונאר סולשיאר עדיין לא הפסיד בליגה כמאמן השדים האדומים, אבל אחרי שני משחקי בית שהסתיימו בתיקו, רומלו לוקאקו סידר לו ניצחון יקר וחזרה למקום הרביעי. המגן הצרפתי יאן ואלרי הדהים את הקהל עם טיל אדיר לחיבורים בדקה ה-26 והסיינטס ירדו להפסגה ביתרון, אבל אנדראס פריירה ענה עם שער בכורה משלו לאותם חיבורים בדקה ה-53, וגם בישל ללוקאקו שהפך בדקה ה-59. למרות זאת, סאות'המפטון לא נשברה והשיגה שוויון עם כדור חופשי מסובב של ג'יימס וורד פרוס בדקה ה-75, אבל המילה האחרונה הייתה של לוקאקו, שהכריע בדקה ה-89 עם בעיטה חזקה מקצה הרחבה והותיר את האורחת רק שתי נקודות מעל הקו האדום. פול פוגבה עוד הספיק להחמיץ פנדל בתוספת הזמן.

משחקים נוספים

וולבס - קרדיף סיטי 0:2
לוולבס: דיוגו ז'וטה (16), ראול חימנס (18)

ברייטון - האדרספילד 0:1
לברייטון: פלורין אנדונה (79)

ברנלי - קריסטל פאלאס 3:1
לברנלי. אשלי בארנס (90). לפאלאס: פיל בארדסלי (עצמי, 15), מישי בטשואיי (48), ווילפרד זאהה (76)

ווסטהאם - ניוקאסל 0:2
לווסטהאם: דקלן רייס (7), מארק נובל (42 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully