וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במסע השיקום של מיכאל אוחנה: "זו פציעה שמלמדת אותך סבלנות"

28.2.2019 / 16:10

הקשר שב להתאמן וייקח חלק במשחק אימון שנקבע עבורו. בסרטון שפרסמה האלופה, סיפר על הפציעה הקשה: "צרחתי מכאבים, הבנתי שזה רציני"

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

מיכאל אוחנה קרוב לחזרה למגרשים והיום (חמישי) בשעות אחר הצהריים תערוך הפועל באר שבע משחק אימון מול קבוצת הנוער במיוחד כדי להריץ את הקשר ולבחון את יכולתו. באימונים האחרונים אוחנה כבר נוטל חלק בצורה מלאה ונראה טוב מהצד, אבל הוא עדיין לא שיחק מול שחקנים שלא מתאמנים איתו.

"לא ידעתי באותו רגע מה קרה לי, צרחתי מכאבים, הבנתי שזה רציני, אני לא שחקן שבדרך כלל נופל", סיפר הקשר בסרטון שעלה בעמוד היוטיוב של המועדון, ובו תיאר את רגע הפציעה ואת חודשים ההתאוששות הארוכים. "הייתי עם קביים", אמר אוחנה. "רק אחרי חודש וחצי התחלתי ללכת רגיל, אחרי 3-4 חודשים התחלתי לרוץ. זו פציעה שמלמדת אותך סבלנות. הכל לטובה, הכל יעבור, אני מאמין שאני אצא מזה חזק יותר".

עוד בנושא

מיגל ויטור צפוי לחזור לסגל באר שבע, חן עזרא ינסה להתאמן עם סד פלסטי
ברק בכר מציב יעד לסוף העונה: "המטרה שלנו עכשיו היא הכרטיס לאירופה"
מסר להרוש? באר שבע פתחה במשא ומתן עם אוהד לויטה על חוזה חדש

בהפועל באר שבע מקווים שאוחנה ישתלב חזרה בהדרגה במשחקי הפלייאוף העליון ויסייע לקבוצה להשיג את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. מחישוב שנעשה בקבוצה עולה כי פלייאוף עליון יעניק לקבוצה הכנסה הגבוהה במיליון שקל מההכנסה שתהיה בפלייאוף התחתון. החישוב לא מתבסס רק על מכירת כרטיסים אלא בעיקר על מענק מיקום. כמו כן פלייאוף עליון יפתח כאמור פתח לכרטיס למוקדמות הליגה האירופית ובמקרה כזה מדובר בהכנסת מינימום של מיליון יורו. משמעות הדבר היא שאם הפועל באר שבע לא תסיים בפלייאוף העליון ולא תסיים את העונה עם כרטיס לאירופה, היא תיוותר ללא הכנסה של חמישה מיליון שקל בקירוב וההשלכות יהיו מיידיות על תקציב הקבוצה בעונה הבאה.

עוד באותו נושא

ברק בכר: "המטרה שלנו עכשיו היא הכרטיס לאירופה"

לכתבה המלאה
מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חיזוק לפלייאוף העליון? מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully