וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור צפוי לחזור לסגל, חן עזרא ינסה להתאמן עם סד פלסטי

26.2.2019 / 11:51

הבלם רווי הפציעות עורך כבר כמה אימונים מלאים ואמור לשבת על הספסל במקום טהא המוצהב. הקשר ינסה להתאמן למרות השבר בשורש כף היד

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

חן עזרא יעבור מחר (רביעי) בדיקה נוספת בידו על מנת לבחון את האפשרות שהקשר יחזור להתאמן עם סד פלסטי שמצד אחד יגן על ידו, אך מהצד השני יאפשר לו לשחק. כזכור, עזרא שבר את ידו באזור שורש כף היד באימון של יום שישי בבוקר, ומאז הוא מגובס ולא מתאמן. בבאר שבע רוצים להחזיר את עזרא לעניינים מאחר שממש לפני פציעתו, הוא כבר נכנס לכושר טוב והיה מתוכנן לפתוח במשחק מול הפועל חדרה.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. דני מרון
הוא חוזר. מיגל ויטור/דני מרון

בתוך כך, מיגל ויטור צפוי לחזור לסגל הפועל באר שבע במשחק הקרוב ביום שני מול הפועל חיפה. ויטור, שלא הצליח העונה לחזור עדיין לעצמו ובכל פעם הסתבך עם פציעה אחרת, מתאמן כבר כמה אימונים בצורה מלאה והוא אמור לשבת על הספסל ולהחליף בסגל את לואי טהא שייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים. חאתם עבד אלחמיד ושיר צדק ישחקו יחד במרכז ההגנה, כשאורן ביטון אמור לחזור לעמדת המגן השמאלי.

בעקבות התיקו של הפועל חיפה אמש, הופך המשחק מולה ביום שני לקרב עוד יותר מכריע לכניסה לפלייאוף העליון. "אנחנו אחרי שני ניצחונות, אבל אף אחד פה בקבוצה לא מרגיש שהשלמנו את המשימה", אמרו בבאר שבע הבוקר. "אנחנו לא רוצים להגיע למצב בו המשחק האחרון של הליגה הסדירה מול בני סכנין, יהיה זה שיקבע אם אנחנו בפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully