וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "המטרה שלנו עכשיו היא הכרטיס לאירופה"

24.2.2019 / 22:45

מאמן הפועל באר שבע מכוון ליעד היחיד שנותר ריאלי. אביטן, שהורחק: "אני עושה את מה שכל המאמנים בליגה עושים ורק אני מורחק כל שני וחמישי"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. שלומי גבאי
סוף סוף יכול לחייך. ברק בכר/שלומי גבאי

הפועל באר שבע ניצחה הערב (ראשון) 1:2 את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. שערים של ניב זריהן (18) ובן שהר (20) אחרי שתי טעויות גדולות בהגנה סידרו לאלופה היוצאת יתרון מבטיח, לוסיו רק צימק בדקה ה-82, אבל זה לא הספיק לקבוצה של ניסו אביטן שגם הורחק ויעמוד לדין אחרי שגם הטיח בקבוק מים בספסל. זו הפעם השנייה שאביטן מורחק העונה כשבפעם שעברה הוא גם הושעה משני משחקים בעקבות ההרחקה.

מאמן באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "אני מקדיש את הניצחון הזה לאשתי, שחוגגת היום יום הולדת". על המשחק עצמו: "איך שהתפתח המשחק אז לא כל כך חשוב לי איך השגנו את הנקודות. אנחנו אוהבים לסבך את עצמנו השנה, הזמנו שער ואז נלחצנו. כולם היו מחויבים ונלחמו. עשינו צעד משמעותי מאוד לפלייאוף העליון ועכשיו נוכל להסתכל למעלה בכיוון לאירופה. ברור שהיכולת שלנו צריכה להיות טובה יותר. גם בשבוע שעבר נגד בית"ר היה לנו הרבה מזל וגם היה לנו מזל. אנחנו צריכים להשתפר, אבל דרך ניצחונות יותר קל לשפר. אנחנו מנסים לייצב את המערכת ולגרום לשחקנים להרגיש נוח יותר".

על בן שהר: "כששחקן בא ונותן 100% בכל אימון, ובשבוע שעבר הוא רץ יותר מכולם, הוא עובד כמו מקצוען וחושב איך להשתפר, אז ההחלטה ללכת איתו ולהאמין בו היא הכי קלה". על המטרות של הקבוצה עכשיו אמר בכר: "הכרטיס לאירופה".

בן שהר, שחזר לכבוש, אמר: "חלוץ שלא כובש הוא לא חלוץ שמח. אני מספיק שנים בכדורגל ועברתי משהו. אני יודע שיש תקופות פחות טובות ויש תקופות יותר טובות. אני שמח שהמשכתי לעבוד קשה וברק המשיך לתת לי קרדיט. הכי חשוב שהקבוצה מנצחת והיום גם כבשתי. יש לנו עוד מטרות לעונה הזאת. עברנו הרבה דברים העונה, מתקופות לא טובות לחיבור של כמה ניצחונות ואז שוב תקופה פחות טובה. עכשיו תהיה שמחה קצת בחדר ההלבשה. הצבנו לעצמנו רף להגיע הכי גבוה שאפשר ולא עמדנו בזה. נמשיך לעבוד קשה כדי להגיע הכי גבוה שאנחנו עדיין יכולים להגיע העונה".

מאמן חדרה ניסו אביטן הוסיף: "כשמרחיקים אותי על מה שמאמנים עושים כל שני וחמישי אז זה מתסכל מאוד. אני מעדיף שלא להגיד כלום על השיפוט והתנהלות השופטים. היו פה בזבוזי זמן מטורפים, דיברתי עם השופט בצורה מנומסת במחצית, וזה נעשה כל המשחק. יש קצת שיקול דעת, לא הגיוני שלא נשחק כדורגל כמעט מחצית שלמה. מה שאני עושה עושים כל המאמנים בליגה ואני מורחק כבר פעם שנייה. היינו שווים נקודה היום, עשינו כל מה שאנחנו יכולים, אין לי טענות לשחקנים שלי. אנחנו רוצים כרטיס לפלייאוף העליון, המאבק הזה צמוד ופתוח גם אחרי היום".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את הפועל חדרה, ניסו אביטן הורחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully