וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הקבוצה פתחה במשא ומתן עם אוהד לויטה על חוזה חדש

19.2.2019 / 17:15

ההערכה כלפי השוער, שהחליף בשבועות האחרונים את אריאל הרוש ומסיים את חוזהו בתום העונה, התחזקה אחרי ההופעה הטובה מול בית"ר ירושלים: "נרצה שיהיו לנו שוערים טובים גם בעונה הבאה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע פתחה במשא ומתן עם אוהד לויטה על חוזה חדש. השיחות עם השוער החלו עוד לפני המשחקים האחרונים, בהם הוא פתח בהרכב על חשבון אריאל הרוש. אחרי ההופעה של לויטה אתמול (שני) נגד בית"ר ירושלים, התחזקה במועדון ההערכה כלפיו והאיש החזק במועדון אסי רחמים ינסה לסגור בקרוב את המשא ומתן מאחר שחוזהו של השוער מסתיים בתום העונה הנוכחית.

עדיין לא ברור אם התכניות של לויטה לא ישתנו בעקבות המשחקים האחרונים, שכן השוער עשוי להחליט כי הוא רוצה להיות שוער ראשון בלבד ובהפועל באר שבע הוא יצטרך להתמודד גם בעונה הבאה עם אריאל הרוש, לו יש חוזה לעונה נוספת בקבוצה. "יש לנו שני שוערים מהטובים בכדורגל הישראלי ונרצה שזה ימשיך כך גם בעונה הבאה", אמרו במועדון היום. "אין שוער ראשון ושוער שני. תהיה תחרות אמיתית ומי שיהיה טוב יותר, ישחק".

בתוך כך, ערכו הבוקר השחקנים אימון באווירה כמוה לא זוכרים במועדון כבר זמן רב. "היה ממש נעים היום באימון אחרי שבועות של תחושות קשות. אין יותר טוב מניצחון כדי לשנות אווירה בקבוצה", אמרו בבאר שבע.

עוד בנושא:

מרואן קבהא: "כבודנו נרמס, כל קבוצה היתה משאירה את הנקודות בטרנר"
ברק בכר: "ניב זריהן החזיר לנו בגדול, אחרי תום החלון פתחנו דף חדש עם כולם"
אלונה ברקת לאוהדי הפועל באר שבע: "הסירו כל חשש, אשאר הבעלים האחת והיחידה של המועדון"

אוהד לויטה שוער הפועל באר שבע מול פאטוס בצ'יראי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
זוכה להערכה בבאר שבע. אוהד לויטה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully