וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "ניב זריהן החזיר לנו בגדול, אחרי תום החלון פתחנו דף חדש עם כולם"

מאמן הפועל באר שבע פרגן לכוכב המשחק: "כל עוד שחקנים יתאמנו קשה, הם יקבלו הזדמנויות". זריהן: "אני מקווה לצאת לדרך חדשה עכשיו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע חזרה לעצמה, הגם באופן זמני. אחרי ניצחון בודד ב-2019, חגגה הערב (שני) האלופה 1:3 על בית"ר ירושלים בטרנר, בתקווה לצאת ממנו סוף סוף לדרך חדשה. ניב זריהן כיכב מול הצהובים-שחורים, כהרגלו, עם צמד (5, 63) מול הבית"רים זו שנה שלישית ברציפות, חנן ממן הוסיף בפנדל שלא היה (50) ואנז' פרדי פלומן השווה זמנית (19) במשחק מלא אירועים בבירת הנגב. בסופו של דבר, האדומים עלו למקום החמישי ועשו צעד חשוב אל עבר הפלייאוף העליון.

"היום ראיתי שחקנים נלחמים, לא מוותרים, וגם הקהל נתן לנו תמיכה שלא הרגשנו הרבה זמן. זה עזר", סיכם ברק בכר המאושר. "שני המשחקים האחרונים שלנו לא היו טובים, השחקנים ידעו שהם צריכים לקחת על עצמם יותר. צריך לקחת אחריות ולשחק עם ביטחון ולא עשינו את זה. זה השינוי שרצינו להביא היום, אני שמח שזה קרה".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את בית"ר ירושלים 1:3
בית"ר ירושלים תקפה את איגוד השופטים, בוזגלו הורחק אחרי הסיום

על גיבור הערב ניב זריהן אמר המאמן הבאר שבעי: "ניב שחקן מוכשר והמטרה היתה לשחרר אותו בהשאלה כדי לשחק. בסופו של דבר דברים השתנו, אני שמח שהוא נשאר ואנחנו רוצים להרוויח אותו. אני שמח שהוא החזיר לנו בגדול, אבל הוא צריך להמשיך לעבוד ולייצר יציבות גם בהמשך. כל עוד שחקנים יתאמנו קשה, הם ישחקו. אחרי שתם החלון פתחנו דף חדש עם כולם, אני מקווה מבחינת כולם שימשיכו לקבל את ההזדמנויות".

בכר התייחס להמשך העונה של האלופה: "אני לא רוצה לצאת בהצהרות, כי הרבה פעמים ניצחנו והיתה הרגשה שאנחנו יוצאים בדרך חדשה וזה לא קרה. צריך להמשך לשחק כמו שאנחנו יודעים, לנצל את המשחק הזה כדי לייצר עוד יותר ביטחון ולהמשיך את זה ביום ראשון מול חדרה".

קשר/חלוץ הפועל באר שבע ניב זריהן אמר אחרי המשחק: "כשנותנים לי לשחק אני עושה את הכי טוב שאני יכול, אני נותן הכול באימונים ואני מקווה שנצא עכשיו לדרך חדשה. לא הוכחתי כלום, היה לי משחק טוב ואני יודע את זה, אבל הכי חשוב שתהיה המשכיות ליכולת הזו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את בית"ר ירושלים 1:3

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, עם אורן ביטון. יוסי ציפקיס
סוף סוף. הפועל באר שבע חוגגת/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully