וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תקפה את איגוד השופטים, בוזגלו הורחק אחרי הסיום

זעם אדיר בקבוצה מהבירה: "באיגוד החליטו שלא נהיה בפלייאוף העליון". קלינגר: "יש מגמה קשה מאוד נגדנו, השיפוט פגע בנו אנושות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

זעם גדול בבית"ר ירושלים על השופט אלון יפת בסיום משחק ההפסד הערב (שני) 3:1 להפועל באר שבע בחוץ. יפת יכול היה לשרוק לפנדל לזכות הקבוצה מהבירה אחרי מה שנראה כנגיעת יד של לואי טהא ברחבה ובדקה ה-50 טעה כשפסק על פנדל לזכות באר שבע, למרות שמאור בוזגלו ביצע עבירה מחוץ לרחבה.

דקות מעטות אחרי ההפסד, המועדון הוציא הודעה בה נכתב: "תגובת המועדון לאירועי המשחק החמורים הערב - 'באיגוד השופטים החליטו שלא רוצים את בית"ר בפלייאוף העליון, אחרת אין לנו הסבר להחלטות ההזויות של אלון יפת שחרצו את גורל המשחק'".

אם זה לא מספיק, בוזגלו שהוחלף במהלך המשחק, רץ מהספסל לכיוונו של יפת, אמר לו כמה מילים והורחק. לטענת השופט, בוזגלו קרא לעברו "אתה אפס". גם ניר קלינגר ועוזרו, ניסן יחזקאל, מחו בפני יפת. אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, כתב בפייסבוק (הטעויות במקור): "שערויית שיפט גמר לביתר את העונה !!! אלון יפת בושה".

מאמן בית"ר ירושלים, ניר קלינגר. יוסי ציפקיס
כעס רב בבית"ר ירושלים. קלינגר/יוסי ציפקיס

ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "יש מגמה קשה מאוד נגדנו בשבועות האחרונים.חבל שהמשחק לא הוכרע על ידי יכולת או החלטות מקצועיות. במחצית הראשונה לא נשרק לטובתנו פנדל של 100 אחוז שלדעתי גם היה מצריך כרטיס אדום. וכמובן הפנדל לחובתנו ב-1:1 ושינה הכל. באר שבע כבר הייתה מחוץ למשחק, אלו היו הדקות שלנו וחבל".

המאמן הוסיף: "שיחקנו כדורגל על כל הקופה, באנו לנצח,לקחנו בחשבון שנהיה חשופים - שזה היה הימור מושכל - והכל הלך לפי התכנית. עד שהגיעו החלטות השיפוט שפגעו בנו אנושות. זה הפסד כואב שלא היה צריך לקרות, עם התערבות מצד גורמים שלא קשורים למשחק עצמו. כנראה שלא נהיה בפלייאוף העליון, למרות שנמשיך להילחם".

קלינגר התייחס להרחקה של בוזגלו: "לא שמעתי שמאור אמר לשופט משהו חריג. אולי השופט שמע משהו אחר. ניסיתי להסביר לו, אבל הוא התעקש שנאמרו לו כמה מילים. לצערי זה יידון בבית הדין ושם זו מילה מול מילה והולכים עם השופטים. אנחנו צריכים לשלוט בעצמנו, זה כדורגל, למרות שזה מצער ומעציב".

קשר בית"ר ירושלים יוסי בניון הוסיף: "ברור שכולם מאוכזבים, ידענו שיש לנו היום הזדמנות גדולה לנצח ולהיצמד לפלייאוף העליון, אבל שיחקנו נגד קבוצה טובה וחזקה שבדרך כלל משיגה תוצאות טובות בטרנר. מבחינת כולם הפלייאוף העליון זה המינימום שבמינימום עבור מועדון גדול כמו בית"ר ירושלים".

שחקן בית"ר ירושלים, מאור בוזגלו. יוסי ציפקיס
נראה כעוס מאוד. בוזגלו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully