וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת לאוהדי הפועל באר שבע: "הסירו כל חשש, אשאר הבעלים האחת והיחידה של המועדון"

14.2.2019 / 16:29

בעלת הבית פרסמה הודעת הבהרה כדי להרגיע את האוהדים המודאגים מהצטרפותה לפוליטיקה: "הפועל באר שבע היא מפעל חיי ואני מחויבת לו ולכם האוהדים בכל לבי"

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי ההודעה על הצטרפותה לפוליטיקה ובעקבות כעס אוהדי הפועל באר שבע והטענות מצדם לחוסר ודאות בנוגע לעתיד הקבוצה, פרסמה היום (חמישי) אלונה ברקת הודעת הבהרה נוספת ובה חזרה על הדברים שהבטיחה במסיבת העיתונאים בשבוע שעבר.

עוד בנושא:
המנדט של ברקת: על השלכות הגירתה של אלונה ברקת לפוליטיקה
בנט ושקד הציגו את אלונה ברקת: ניקח את המהפכה בבאר שבע לכל המדינה
"לוקחת את האמונה צעד אחד קדימה": אלונה ברקת מצטרפת למפלגת "הימין החדש"

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מחויבת לכל הפרויקטים. אלונה ברקת/לירון מולדובן

הבעלים של הפועל באר שבע כתבה: "לאור פניות חוזרות ונשנות מאוהדים רבים, ברצוני לחזור שוב על מה שהודעתי ולהבהיר באופן חד משמעי כי החל מהעונה הבאה ובעקבות הצטרפותי לפוליטיקה הארצית, זכויות הניהול של המועדון יועברו לאסי רחמים לנאמנות עיוורת. אשאר הבעלים האחת והיחידה של המועדון. אמשיך להעמיד תקציב לקבוצה איכותית עד הודעה חדשה. אני מחויבת לכל הפרויקטים הקהילתיים המדהימים שלנו ואעמוד בכל החוזים הקיימים והעתידיים שיחתמו על ידי המועדון".

עוד הוסיפה ברקת: "הפועל באר שבע היא מפעל חיי ואני מחויבת לו ולכם האוהדים בכל לבי. הסירו כל חשש מלבכם בכל מה שקשור ליציבות המועדון. אני מאמינה בכל לבי באסי רחמים, יד ימיני במסע מרגש ומופלא. זה הזמן שלכם האוהדים לתמוך במועדון וביתר שאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully