וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק כועס: "אסור לאוהדים לגעת בשחקנים בזמן המשחק"

כוכב OKC התלונן שהשחקנים לא מוגנים אחרי המשחק בדנבר: "ראיתי ילד שנוגע בי והייתי בהלם. אבא שלו פשוט ישב ולא עשה כלום"

עריכת וידאו: מתן חדד

ראסל ווסטברוק כועס. מוכר לכם? כנראה שכן. כוכבה של אוקלהומה סיטי ת'אנדר נקלע שוב לתקרית לא נעימה במשחק של קבוצתו הלילה (בין שלישי לרביעי) נגד דנבר נאגטס. OKC התארחה בפפסי סנטר והפסידה 121:112 כשווסטברוק קולע 22 נקודות וקוטף 14 כדורים חוזרים במשחק סולידי מבחינתו. אבל הרכז הנהדר של הת'אנדר כנראה לא יכול שלא להיות מעורב בסיטואציות לא נעימות והפעם פיזית על ידי אוהד הקבוצה המארחת במהלך המשחק.

הרכז שהיה עם הכדור ליד קו החוץ במגרש ושריקה נשרקה לחובתו, הרגיש את מגע האוהדים מקרוב באותו רגע. ווסטברוק טען שילד שישב בקרבת המקום ביחד עם אביו נגע בו והציק לו, ודבר זה ממש לא היה מקובל מבחינתו: "יש חוקים שאסור לאוהדים לחצות", אמר ראס שגם העביר מסר להורים שבאים יחד עם ילדיהם למשחקים בפרט: "חייבים להגן על השחקנים מפני מקרים מסוג זה. לקהל כיום מותר לעשות הכל, אבל כשזה מגיע למגע פיזי זו פשוט חציית גבול. ההורים צריכים לדעת לשלוט על הילדים שלהם ולא רק לשבת על הכיסא ולצפות במשחק. מתפקידם להגיד מה מותר לעשות ומה אסור".

אוקלהומה סיטי מדורגת במקום השלישי במערב (22:38) אחרי יריבתה הלילה דנבר (18:42) כשמי שממשיכה להוביל היא האלופה, גולדן סטייט ווריירס (17:43).

עוד בנושא:

קארים עבדול ג'באר תורם את טבעות האליפות שלו לצדקה
השמועות על "עלייה חדה" במשקל של לברון מתחזקות: "הוא כבד מאי פעם"
לא סחבק, לא מנהיג: תיאטרון האבסורד של קיירי אירווינג בבוסטון סלטיקס

מאליק ביזלי דנבר מול ראסל ווסטברוק אולקהומה סיטי. רויטרס
נא לא לגעת! ווסטברוק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully