וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים עבדול ג'באר תורם את טבעות האליפות שלו לצדקה

שחקן העבר האגדי של הלייקרס ומילווקי החליט לתרום חלק מטבעות האליפות שלו, בנוסף לפריטים נוספים, כתרומה לילדים נזקקים. "שמשימתה היא "לתת לילדים הזדמנות שלא ניתנה להם לפני כן" אמר ג'באר

אגדת ה-NBA, קארים עבדול ג'אבר, הוא אחד הסנטרים היותר מוצלחים ומרשימים שיצאו אי פעם מהליגה. ג'באר (71), החליט לתרום לצדקה ארבע משש טבעות האליפות שברשותו והסביר מדוע עשה זאת: "במבט לאחור על מה שעשיתי בחיי, במקום להביט על הישגיי שנמצאים בחדר התארים, המצופים מזהב וכסף שזכיתי לפני זמן רב, אני מעדיף לשמח ילדים ולראות חיוך על פניהם ולשנות את עתידם בעזרת אותם תארים".

קארים עבדול ג'אבר. GettyImages
עוזר לנזקקים. קארים עבדול ג'באר/GettyImages

הסנטר הענק המתנשא לגובה 2.18 הוא פעיל חברתי ידוע וכזה המשתתף בערבים קהילתיים רבים ופועל רבות למען זכויות אדם בכלל, ולמען זכויות ילדים בפרט. ג'באר ציין שאיננו נמצא בבעיות כלכליות ושהוא עושה את המעשה למען עתידם של אותם ילדים מעוטי יכולת. "כשמדובר בבחירה בין אחסון של אליפות טבעת או גביע בחדר, או מתן לילדים הזדמנות לשנות את חייהם, הבחירה היא די פשוטה. מכיוון שהחיים שלי עדיין מתרחשים ומתפתחים, אני פחות קשור אישית לאותם פריטים מאשר לרצוני ליצור היסטוריה חדשה לעצמי - והזדמנויות חדשות לאחרים", אמר עבדול-ג'באר.

רוב ההכנסות מהמכירה הפומבית יסייעו לקרן הצדקה שלו, Skyhook. אנחנו עושים זאת על ידי שליחת ילדים מבתי ספר בעלי קשיים כלכליים לחמישה ימים ביער הלאומי של לוס אנג'לס כדי לחוות את נפלאות הטבע וללמוד את היסודות על מדע, טכנולוגיה והנדסה".

הטבעות יימכרו בסכום התחלתי של 60,000$ באתר האינטרנט של הקרן וניתן יהיה לרכוש שם בנוסף לטבעות, חולצות משחק של השחקן, גופיות ואפילו מפתחות זהב לערים שקיבל. קארים עבדול ג'אבר הוא אלוף ה-NBA שש פעמים. הוא זכה בטבעת הראשונה שלו כשחקן במילווקי באקס, ואחריה הוא רשם חמש זכיות באליפות עם לוס אנג'לס לייקרס הגדולה יחד עם מג'יק ג'ונסון. הוא סיים את הקריירה עם 38,387 נקודות, כשהוא מחזיק עדיין במקום הראשון בקטגוריה זו בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully