וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קנדריק ריי הושאל ללה מאן עד תום העונה

26.2.2019 / 18:27

הצהובים הודיעו שהרכז בן ה-25, שמיעט לשחק מאז שובו של ג'רמי פארגו, יעזוב. בעקבות זאת: הסגל צומצם, אבדיה יירשם באופן קבוע ליורוליג

ONE

שינוי בסגל מכבי תל אביב לקראת הישורת האחרונה של העונה: הצהובים הודיעו הערב (שלישי) שקנדריק ריי הושאל ללה מאן הצרפתית עד תום העונה, ובסיומה יחזור לשורות הקבוצה. בעקבות העזיבה הזמנית של הרכז (25, 1.88) יצומצם סגל הקבוצה ל-13 שחקנים, ובעקבות זאת מעתה ואילך ייכלל הצעיר המבטיח דני אבדיה בסגל ליורוליג באופן קבוע.

ריי חתם במהלך הקיץ על חוזה לשלוש עונות בשורות הצהובים - השנתיים הראשונות מובטחות, והעונה האחרונה בגדר אופציה. מאחר שלא נרשם לסגל הקבוצה בליגת העל שיחק מאז הגיע לקבוצה אך ורק ביורוליג, אולם התקשה להותיר חותם במפעל הבכיר ביבשת. הוא שותף ב-17 משחקים, העמיד ממוצעים של 4.8 נקודות ו-1.1 אסיסטים ב-11 דקות למשחק, ובתקופה האחרונה, עם חזרתו של ג'רמי פארגו לסגל, קיבל פחות ופחות הזדמנויות מהמאמן יאניס ספרופולוס, שבתחילת הקדנציה על הקווים בהיכל דווקא העניק לריי צ'אנסים רבים.

בלה מאן הוא ישתף פעולה עם ריצ'רד הנדריקס, עוד אקס של מכבי תל אביב, וינסה לסייע לקבוצה שזכתה באליפות בעונה שעברה להיחלץ מעונה מאכזבת. אחרי 20 מחזורים, מדורגת לה מאן במקום העשירי בלבד בליגה הצרפתית, שלא מוביל לפלייאוף.

עוד בנושא

מחר בליגת העל: הפועל ירושלים נגד באר שבע, הפועל חולון אצל ראשון לציון
הפועל תל אביב נגד תובע האיגוד: "קוראים לבדיקת השיקולים המנחים אותו"
הפועל תל אביב התלוננה נגד אילן השועל - על תנועת שיסוף במשחק בו לא שיחקה

אלכס טיוס חוגג עם קנדריק ריי. דני מרון
נתראה בשנה הבאה? ריי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully