וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: בכורה לקרון ג'ונסון בבאר שבע נגד ירושלים, ראשל"צ בחולון

26.2.2019 / 16:40

ליגת העל חוזרת אחרי פגרת הנבחרת: הקבוצה של עודד קטש תארח את נציגת בירת הנגב (21:00, 5STARS) שתציג את הרכש החדש. סגנית מחזיקת הגביע תצא למשחק חוץ אצל הסגולים (18:50, ספורט 5)

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון האחרון של הפועל ירושלים

ליגת העל בכדורסל תחזור מחר (רביעי) אחרי פגרת הנבחרת עם המחזור ה-19, שישולב בתוך המחזור ה-20 בשל אילוצי השתתפות הקבוצות השונות במפעלים האירופיים. במשחק ממסגרת המחזור ה-19 תארח הפועל ירושלים את הפועל באר שבע (88:89 לירושלים בבאר שבע בסיבוב הראשון) שתציג את הגארד החדש קרון ג'ונסון. במשחק ממסגרת המחזור ה-20 תארח הפועל חולון את מכבי ראשון לציון (70:78 לחולון בראשון לציון בסיבוב הראשון).

בר טימור שחקן הפועל ירושלים מול עידן זלמנסון שחקן הפועל אילת. דני מרון
יותר על הכתפיים שלו. בר טימור/דני מרון

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (21:00, 5STARS)

את השבוע החולף העבירה הפועל ירושלים ללא המאמן עודד קטש ששהה עם נבחרת ישראל כמו גם בר טימור, כשגם תמיר בלאט שסובל מפציעה טורדנית בשבועות האחרונים מקבל מנוחה. בירושלים, שרק לפני שבועיים חגגו זכייה בגביע המדינה, יודעים שאחת המשימות החשובות שלהם העונה עוד עומדת לפניהם - שמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א - והם רוצים להגיע במומנטום הטוב ביותר, ומעוניינים למשוך את רצף הניצחונות שלהם שהחל עוד לפני הזכייה בגביע. הפורוורד דמטריוס קונגר, שהצטרף לקבוצה במקומו של כריס ג'ונסון הפצוע, לא יהיה חלק מהסגל.

גם הפועל באר שבע ניצלה את הפגרה כדי לבצע שינוי בסגל. האדומים צירפו את הגארד קרון ג'ונסון ושחררו את סילאס מלסון שהגיע בתור מחליף זמני לסמאג'ה כריסטון. בעוד כריסטון עדיין לא כשיר ולא ברור מתי יוכל לחזור לשחק, החליטו בבאר שבע לצרף גארד בכיר יותר, וג'ונסון ימלא את התפקיד כבר מהמשחק בבירה שכבר במשחק ההכנה נגד בני הרצליה שנערך השבוע הוא הרשים.

שחקן הפועל חולון גיא פניני. יוסי ציפקיס
חוזר לליגה. פניני/יוסי ציפקיס

הפועל חולון - מכבי ראשון לציון (18:50, ספורט 5)

אחרי תקופה לחוצה מאוד של משחקים, מהם יצאה חולון במקום השני בליגת העל, מודחת בחצי גמר גביע המדינה ומחוץ לליגת האלופות, זכו הסגולים למנוחה מסוימת לפני שהם שבים לשלבי ההכרעה ביורופקאפ ובמאבקי המיקום בליגת העל. בחולון קיבלו רק אתמול בחזרה את גיא פניני והמתאזרח טי ג'יי קליין ששהו עם נבחרת ישראל במשחקים נגד גרמניה וסרביה, ובהעדרם נאלץ המאמן דן שמיר להעביר אימונים בסגל חסר. בקבוצה מקווים לפתח מומנטום חיובי בשנית ולהמשיך את הניצחון בגן נר מלפני הפגרה גם נגד ראשון לציון.

במכבי ראשון לציון קיבלו בהבנה את ההפסד להפועל תל אביב במשחק שהגיע אחרי גמר גביע המדינה. הכתומים הגיעו תשושים להתמודדות, וללא הגארד קמרון לונג שסבל מפציעה בברכו. במהלך פגרת הנבחרת ערכה ראשון לציון אימונים בסגל חסר במיוחד, כשמלבד לונג ששב לאימונים רק בימים האחרונים, נעדר גם איתי שגב ומחלק מהזמן גם אדם אריאל שהיה בסגל הרחב של הנבחרת. למרות המומנטום הטוב שהוביל אותם מהתחתית, אל המקום השישי ולגמר הגביע, בעיר היין עדיין לא רגועים שהכרטיס לפלייאוף בידם ויודעים שהמשחקים עד לסיום הסיבוב השני חשובים מאוד כדי לבסס את מיקומם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully