וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב התלוננה נגד אילן השועל - על תנועת שיסוף במשחק בו לא שיחקה

האדומים הגישו תלונה נגד אוהד מכבי תל אביב במשחק של הצהובים מול הפועל חולון. האוהד הושעה למשחק, דריקס: "מצפה שהפועל תנהג באותה צורה באוהדיה"

one

הפועל תל אביב הגישה תלונה לאיגוד הכדורסל נגד אוהד מכבי תל אביב, שעשה תנועה אלימה במשחק של הצהובים נגד הפועל חולון. אומנם הפועל תל אביב לא הייתה חלק במשחק שבו בוצעה הפעולה על ידי האוהד המוכר בשם "אילן השועל", ואפילו הפועל חולון לא התלוננה, אבל האדומים בכל זאת ראו לנכון להתלונן על התקרית, בטענה ש"רק לאחרונה נערך דיון משמעתי בעניינה של הפועל תל אביב בו הציג תובע ההתאחדות תמונות של אוהדים בודדים תוך הדגשת החומרה של התנהגותם. אנו מצפים שמקרה זה יטופל בקריטריונים זהים, ללא איפה ואיפה". האוהד של מכבי תל אביב נראה מבצע תנועת שיסוף גרון. הפועל תל אביב ביקשה להעמיד את מכבי תל אביב לדין.

מכבי תל אביב הודיעה ש"הדבר לא מקובל עלינו, בלשון המעטה, ואנחנו מגנים אותו מכל וכל". המנכ"ל אלי דריקס הודיע שהאוהד "אילן השועל" נענש והוא הורחק מהמשחק הבא של הקבוצה וכניסתו נשללה. עוד נמסר ממכבי תל אביב ש"אנחנו מצפים ממגישת התלונה, הנהלת הפועל תל אביב, לנהוג בצורה דומה מול קהל אוהדיה ולטפל בו ללא כחל וסרק בהתנהגויות שכאלה". מכבי תל אביב לא הועמדה לדין על התקרית, אבל הוזהרה על ידי תובע ההתאחדות.

אילן השועל עושה תנועת שיסוף. צילום מסך
התנועה שעליה התלוננה הפועל תל אביב. האוהד "אילן השועל"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully