וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נגד תובע האיגוד: "קוראים לבדיקת השיקולים המנחים אותו"

25.2.2019 / 18:50

האדומים הוציאו מכתב לראשי איגוד הכדורסל נגד העונשים אותם ספגו: "קוראים לבדיקה מקיפה. מקווים שלא נאלץ לנקוט בצעדים נוספים בנושא"

ONE

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של הפועל תל אביב בליגה

הפועל תל אביב הוציאה הערב (שני) מכתב חריף ליו"ר איגוד הכדורסל, מנכ"ל האיגוד והיועצת המשפטית נגד התנהלות המערכת המשפטית של איגוד הכדורסל והודיעה כי לא תתייצב יותר לדיונים בעניינה בבית הדין עד לטיפול בנושא. "תובע האיגוד נחוש לפעול כנגד הפועל תל אביב", כותבת הפועל תל אביב, "אם במטרה לרצות מישהו או מכל סיבה אחרת שבגינה הוא בוחר לפעול בצורה שאינה מכבדת את מוסדות איגוד הכדורסל".

האדומים ממשיכים וכותבים: "פעולות אלה פוגעות פגיעה אנושה בהפועל תל אביב, עד כדי כך שהוא בוחר לפסול טענות שלנו במקום לבצע את עבודתו ולבחון את עצמו. בימים אלו סיימנו לאסוף ולנתח את כתבי האישום שהגיש תובע האיגוד עו"ד טל אור כנגד קבוצות ליגת העל בכדורסל ובכללן הפועל תל אביב. כמו כן, נותחו הדרישות לעונש שביקש תובע האיגוד מבית הדין להטיל על הקבוצות, החלטות בית הדין ואירועים מהם בחר תובע האיגוד להתעלם וכלל לא להגיש כתבי אישום. המציאות שעולה מניתוח החומרים חמורה, ומעלה שאלות קשות בנוגע לתפקודו של תובע האיגוד ודייני בית הדין של איגוד הכדורסל. בנוסף, היא מצביעה על אפליה ברורה לכאורה של הפועל תל אביב - הן בגין המקרים בהן עמדה לדין לעומת קבוצות אחרות, הן בגין העונשים שביקש להטיל עליה תובע האיגוד והן בגין העונשים בפועל שקיבלה הקבוצה".

בהמשך המכתב הביאו האדומים את המקרים האחרונים בבית הדין כשבאחד מהם נענשו על התנהגות האוהדים בדרבי, ואילו במקרים דומים לדבריהם, הפועל חולון קיבלה עונש חמור פחות, ואילו מכבי תל אביב כלל לא הועמדה לדין על התנהגות אחד מאוהדיה.

רמי כהן, יושב ראש הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בהפועל תל אביב כועסים. רמי כהן/ברני ארדוב

"יש בליבנו גם על מדרג העונשים שמבקש תובע האיגוד מהדיינים להפעיל כנגד הפועל תל אביב", המשיכו, "באופן אבסורדי, העונשים - הן העונשים הכספיים והן עונשי הרדיוס וסגירת היציעים המופעלים כנגדנו - כבדים בהרבה מהעונשים המוטלים על קבוצות אחרות בענף. יתרה מכך, העונשים המופעלים כנגד הפועל תל אביב חריגים גם בהשוואה לקבוצת ליגת העל בכדורגל כאשר בכדורגל התקציבים כידוע כפולים ומכופלים (לינק: https://sports.walla.co.il/item/3127053).

"זאת ועוד, כשהגשנו לבית הדין טבלה המשווה בין העונשים הנהוגים בכדורגל אל מול העונשים אותם הוא מבקש להטיל עלינו ועלינו בלבד, הוא סירב לעסוק בסוגיה והטיל ספק בטענה - זאת על אף שנתוני העונשים בכדורגל חשופים לכל באתר ההתאחדות לכדורגל".

הפועל תל אביב ממשיכה וכותבת: "לאור כל האמור לעיל, הגענו למצב בו איבדנו אמון בניקיון הכפיים של תובע האיגוד והמוסדות המשפטים ולכן איננו רואים טעם יותר להופיע בפני מוסדות אלו", מסכמים בקבוצה ודורשים: "אנו קוראים לראשי האיגוד לפתוח בבדיקה מקיפה בנוגע למדיניות העמדות לדין והענישה כנגד קבוצות הליגה, וכן להתנהלות תובע האיגוד והשיקולים המנחים אותו. מועדון הכדורסל הפועל תל אביב, שהוא אחד מאבני היסוד של הכדורסל הישראלי, מצפה לבדיקה מקיפה של שלל טענותינו ולפעולת אופרטיביות של איגוד הכדורסל להפסקת האכיפה הבררנית כנגדנו והפגיעה הנלווית בכדורסל ובאמון בבית הדין. אנו מקווים שלא נאלץ לנקוט בצעדים נוספים בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully