וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי פירקה את פארמה, 3:3 מעורר מחלוקת בין פיורנטינה לאינטר

המדורגת שנייה ניצחה 0:4, מיליק כבש צמד. אינטר ופיורנטינה נפרדו ב-3:3 אחרי שהוויולה קיבלו פנדל מפוקפק מאוד. יובנטוס ניצחה 0:1

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של יובנטוס לאתלטיקו מדריד

יובנטוס נותרה ללא הפסד ליגה גם אחרי המחזור ה-25 בסרייה, לאחר שניצחה 0:1 בחוץ את בולוניה שנמצאת מתחת לקו האדום. נאפולי המדורגת שנייה החזירה את הפער ל-13 נקודות לאחר 0:4 מרשים במגרשה של פארמה, ואינטר השלישית חתמה את הערב בארטמיו פרנקי של פיורנטינה עם 3:3 מעורר מחלוקת. יום המשחקים נפתח עם 0:1 של סמפדוריה על קליארי.

עוד בנושא:
קשישטוף פיונטק שוב כבש, מילאן הביסה 0:3 את אמפולי
תשאלו את ספאל: ההשפעות המנטליות של ה-VAR על שחקני כדורגל
הקרקס באינטר נמשך: נארה בכתה בטלוויזיה, מארוטה פרץ לשידור וסיפק הבהרות

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
כבש מחזור שני ברציפות. פאולו דיבאלה/רויטרס

בולוניה - יובנטוס 1:0

אחרי ההסתבכות המשמעותית בליגת האלופות בעקבות ההפסד 2:0 לאתלטיקו מדריד, והדיבורים על פרידה אפשרית ממסימיליאנו אלגרי במקרה של הדחה מוקדמת, המוליכה עבדה קשה לפני שהשיגה שלוש נקודות בבולוניה. המארחת חיפשה ניצחון ביתי ראשון על יובנטוס מאז נובמבר 1998 כמעט עקצה עם ניקולה סאנסונה במחצית הראשונה, אבל פאולו דיבאלה, שנכנס כמחליף בדקה ה-59, קיבל מתנה מההגנה ובעט פנימה בדקה ה-67. מחזור שני ברציפות שהארגנטינאי כובש, שער הליגה הרביעי שלו בסך הכול העונה. כריסטיאנו רונאלדו יחפש את שערו ה-20 במקום אחר.

ג'ורג'ו קייליני שחקן יובנטוס (מימין) מול פדריקו סנטאנדר שחקן בולוניה. רויטרס
בולוניה לא ניצחה את יובה בבית מאז 1998. ג'ורג'ו קייליני מול פדריקו סנטאנדר/רויטרס

פארמה - נאפולי 4:0

אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות בליגה וללא לורנצו אינסינייה המוצהב, הפולנים גרמו לנאפולי לחזור לחורר רשתות. תחילה היה זה פיוטר ז'לינסקי, שביצע דאבל-פס נהדר בצד שמאל עם אלסעיד הוסאי ובעט כדור שטוח בימין אל הרשת בדקה ה-19, ולאחר מכן הגיע תורו של ארקדיוש מיליק, שכבש בבעיטה חופשית מ-18 מטרים בדקה ה-36. שער שלישי העונה לחלוץ הפולני בכדור חופשי - בדיוק כמו ליאונל מסי ויותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות באירופה. מיליק השלים צמד אחרי טעות בהגנת המארחת בדקה ה-73, והמחליף אדם אונאס סיים מהלך קבוצתי יפה עם כדור ברשת (82) שתי דקות לאחר שנכנס. פארמה ממשיכה לאבד גובה, עם נקודה אחת בלבד מתוך 15 האחרונות והפסד רביעי ברציפות באניו טארדיני.

ארקדיוש מיליק (מימין) עם פיוטר ז'לינסקי שחקני נאפולי, מאחוריהם אלסעיד הוסאי. רויטרס
זמן הפולנים. ארקדיוש מיליק, מימין, עם פיוטר ז'לינסקי/רויטרס

פיורנטינה - אינטר 3:3

איזה בלגן גדול קיבלנו בארטמיו פרנקי בפירנצה. פנדל שהוענק לזכות פיורנטינה בדקה ה-101 אחרי נגיעת יד שלא בטוח שהצדיקה שריקה, סידר לפיורנטינה 3:3 דרמטי שלא בטוח שהייתה ראויה לו.

השער הראשון במשחק הגיע כבר אחרי 16 שניות והוא אפילו היה שער עצמי. סטפן דה פריי ניסה לבלום התקפה ולרוע מזלו בעט לשערו הוא, 0:1 מהיר במיוחד לפיורנטינה. אינטר איזנה בדקה השישית כשהקפצה יפה של ראג'ה נאינגולן מצאה את מתיאס וסינו שבעט מהאוויר פנימה את ה-1:1. מתאו פוליטאנו השלים את המהפך בדקה ה-40. הוא קיבל מדנילו ד'אמברוסיו ומצד ימין בעט עם רגל שמאל לפינה הרחוקה, 1:2. איבן פרישיץ' קבע 1:3 מהנקודה הלבנה בדקה ה-52 אחרי נגיעת יד ברחבה. לואיס מוריאל כבש שער אדיר בכדור חופשי (74) ואז החלה הדרמה.

בדקה ה-101 הצליחה פיורנטינה לכבוש מהנקודה הלבנה כשז'ורדן ורטו בעט פנימה את ה-3:3 אחרי דיונים ארוכים ובדיקה מקפת האם הייתה נגיעת יד שהצדיקה פנדל או לא. בסופו של דבר השופט הלך לראות את האירוע והחליט שנגיעת היד ברחבה של אינטר מצדיקה פנדל, החלטה מפוקפקת מאוד אם להתנסח בעדינות.

מתאו פוליטאנו שחקן אינטר. רויטרס
פוליטאנו חוגג את השער שלו/רויטרס

משחקים נוספים

סמפדוריה - קליארי 0:1
לסמפדוריה: פאביו קוואליארלה (66 בפנדל)

ססואולו - ספאל 1:1
לססואולו: פדריקו פלוזו (43), אלפרד דאנקן הורחק (93). לספאל: אנדראה פטאניה (68 בפנדל)

קייבו - גנואה 0:0

רוסאריו אביסו שופט כדורגל איטלקי הולך לראות מהלך בין אינטר לבין פיורנטינה. רויטרס
השופט אביסו צופה שוב במהלך שגרם לו להעניק לפיורנטינה פנדל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully