וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרקס באינטר נמשך: נארה בכתה בטלוויזיה, מארוטה פרץ לשידור וסיפק הבהרות

הסוכנת ואשתו של איקרדי המושעה האשימה ("כשלקחו ממנו את סרט הקפטן קטעו לו רגל"). בתגובה, המנהל הספורטיבי הבטיח: "לא פקפקנו במחויבות של מאורו"

עריכה: מתן חדד

אינטר אמנם ניצחה אמש (ראשון) 1:2 את סמפדוריה והתבססה במקום השלישי בסרייה A, אבל בבוקר שאחרי המשחק כולם באיטליה עוסקים בסיפור אחר - סיפור הספסול המתמשך של מאורו איקרדי. הסערה החלה בשבועות האחרונים, אחרי שאיקרדי סירב ככל הנראה להאריך את חוזהו, שמסתיים ב-2020.

לאחר מכן החליטה אינטר לשלול מהחלוץ את סרט הקפטן, ובתגובה הוא סירב להגיע למשחק הקבוצה. מכאן זה רק הלך והידרדר: אוהדים של אינטר תקפו את אשתו של איקרדי וונדה נארה, שמשמשת גם כסוכנת שלו, ורגמו את רכבה באבנים בזמן שילדיה ישבו במושב האחורי.

אמש, זמן קצר אחרי הניצחון על סמפדוריה, ממנו איקרדי נעדר כאמור (הסיבה הרשמית היא פציעה ממנה סבל, כביכול), התראיינה נארה לטלוויזיה האיטלקית ופרצה בבכי. "כשלקחו ממאורו את סרט הקפטן, התחושה היתה שקטעו לו את הרגל. אין לנו כוונה לעזוב את אינטר", אמרה בדמעות. "יש כאלה שטוענים שאין שום חשיבות לסרט הקפטן, אבל עבור מאורו זה כל העולם. הוא לובש את החולצה הזאת בגאווה ואם הוא צריך להכריע בין החולצה של אינטר לבין כסף, הוא תמיד יבחר בחולצה של אינטר".

עוד בנושא

עם מאורו איקרדי ביציע: אינטר ניצחה 1:2 את סמפדוריה
אינטר עונה לאיקרדי ואשתו: "אין אפילו רמז להצעה עבורו"
דרמה באינטר: איקרדי הודח מתפקיד הקפטן, וסירב להגיע למשחק

לטענתה של נארה, היא גילתה שסרט הקפטן נשלל מאיקרדי בטוויטר. "אני בקשר עם אינטר כל הזמן, יש לי את האנשים שלהם בחיוג מהיר בטלפון, אבל לצערי הם פרסמו את זה בטוויטר לפני שהודיעו לי. נפגשתי עם שלושה-ארבעה בכירים במועדון באותו יום, והם אפילו לא רמזו שעומדת להתקבל החלטה כזאת".

לגבי התקרית בינה לבין האוהדים אמרה נארה ש"אינטר פעלה בצורה יפה וראויה. למזלי מצלמות האבטחה תיעדו הכל, ואינטר תעזור לי כדי שהאנשים האלה ייענשו כהוגן".

הקרקס נמשך, כשהמנהל הספורטיבי של אינטר בפה מארוטה עלה לשידור ואמר שהוא "מצטער לשמוע את נארה בוכה, ומעוניין להגיב לדברים".

לטענת מארוטה, "אנחנו רוצים להרגיע את המצב. מעולם לא פקפקנו במחויבות של מאורו. הוא בן 25, יש לו עוד דרך ארוכה ועוד הרבה מה להשיג. כמו שכבר אמרתי בשבוע שעבר - קיבלנו את ההחלטה לקחת ממנו את סרט הקפטן כי לפעמים אינטר היא משפחה, ולפעמים במשפחות ראש המשפחה צריך לקבל החלטות קשות כדי לעזור לילדים לגדול".

מארוטה הוסיף ש"כל מה שאנחנו עושים הוא לטובת אינטר, לטובת מאורו, לטובת האוהדים שעושים כל כך הרבה הקרבות בשביל המועדון הזה. לא אכנס לפרטים כרגע, אבל קיבלנו את ההחלטה הנכונה, אני בטוח בזה. ניפגש עם מאורו בקרוב כדי לפתור הכל, אם וונדה רוצה. בכל מקרה כבר דיברנו איתה על הארכת חוזה. אם רשאים לקבל את ההצעה או לדחות אותה, אבל אנחנו לא נתפשר על שום דבר".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאורו איקרדי שחקן אינטר ביציע עם רעייתו וונדה נארה. GettyImages
איקרדי ונארה אמש ביציע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully