וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי עם עוד 0:0, אינטר עם עוד ניצחון, דרמת VAR לפיורנטינה

המדורגת שנייה לא כבשה מול טורינו ורחוקה 13 נקודות מיובנטוס המוליכה. 1:2 לנראזורי על סמפדוריה בצל סערת איקרדי, 1:4 לפיורנטינה על ספאל, הפסד דרמטי ללאציו

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של טוטנהאם בליגת האלופות

החלק העיקרי של המחזור ה-24 בסרייה A נערך היום (ראשון) כשבמוקד עמדו הנציגות האיטלקיות ששיחקו בליגה האירופית ביום חמישי. נאפולי לא הצליחה לנצח בבית את טורינו ואחרי 0:0 נותרה במרחק 13 נקודות מיובנטוס המוליכה. אינטר השיגה 1:2 על סמפדוריה בצל סערת מאורו איקרדי ולאציו ספגה בדקה ה-94 והפסידה 2:1 לגנואה. במשחק המוקדם, פיורנטינה ניצחה 1:4 בחוץ את ספאל לאחר דרמת VAR.

עוד בנושא:
יובנטוס ניצחה 0:3 את פרוזינונה, כריסטיאנו רונאלדו עם שער ובישול
אינטר עונה למאורו איקרדי ואשתו: "אין אפילו רמז להצעה עבורו"
אמא עושה בושות: ניקולו זאניולו נזף באימו בעקבות פוסט אינסטגרם

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי מאוכזב. רויטרס
הקפטן החדש של נאפולי נותר מתוסכל. לורנצו אינסינייה/רויטרס

נאפולי - טורינו 0:0

המארחת קרובה לסגור שנה שלמה ללא הפסד ביתי (האחרון היה 4:2 לרומא ב-3 במרץ 2018) אבל רצף שבעת הניצחונות שלה בסן פאולו נעצר על ידי סלבטורה סיריגו והגנת טורינו הקשוחה. האורחת אמנם לא ניצחה בנאפולי מאז מאי 2009, אבל סחטה 2:2 בשנה שעברה סן פאולו והגיעה אחרי שלושה משחקים ללא ספיגה. השוער הוותיק הצליח למנוע מהקפטן החדש לורנצו אינסינייה וגם פביאן רואיס לכבוש, ראה את ארקדיוש מיליק מחמיץ ובדקה ה-74 גם הקורה נחלצה לעזרתו (קורה מספר 18 של המארחת העונה - הכי הרבה בחמש הליגות הבכירות). בתוספת הזמן שלף השופט צהוב שני לאלאן, אבל בעזרת ה-VAר תיקן את הטעות בזיהוי, הוציא צהוב לקווין מלקוי והשאיר את נאפולי עם 11 שחקנים. נקודה יקרה לוולטר מצארי מול האקסית וגם ארמנדו איצו יכול להיות מרוצה מההופעה מול הקבוצה אותה הוא אוהד. אחרי 0:0 שני רצוף ושלישי בארבעה משחקים, קרלו אנצ'לוטי רחוק כבר 13 נקודות מיובנטוס המוליכה וצריך להתמקד בליגה האירופית - התואר היחיד בו נאפולי יכולה לזכות העונה.

וולטר מצארי מאמן טורינו מתדרך את כריסטיאן אנסלדי. רויטרס
עצר את רצף הניצחונות של האקסית בסן פאולו. וולטר מצארי עם כריסטיאן אנסלדי/רויטרס

אינטר - סמפדוריה 1:2

הנראזורי עצרו את רצף האכזבות עם ניצחונות 0:1 על פארמה בליגה ועל ראפיד וינה בליגה האירופית, וכעת הם גם חזרו לכבוש בסן סירו אחרי שני משחקים עקרים, אף שמאורו איקרדי שוב לא נכלל בסגל בצל הסערה שחולל. דנילו דאמברוסיו דחק אחרי מבצע אישי נהדר וכדור רוחב של איבן פרישיץ' (73), מנולו גביאדיני השווה בחלוף שלוש דקות, אך לצערה של סמפ, הקצב המטורף נמשך וראדג'ה נאינגולן הכריע בדקה ה-78 עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה שהעלתה את הנראזורי למקום השלישי.

שחקני אינטר חוגגים עם דנילו דאמברוסיו. רויטרס
מחצית שנייה מלהיבה. דנילו ד'אמברוסיו/רויטרס

ספאל - פיורנטינה 4:1

אנדראה פטאניה העלה את ספאל ליתרון (36), אבל אדימילסון פרננדס איזן על סף הירידה להפסקה (44). במחצית השנייה הגיע האקשן האמיתי: בדקה ה-79 פיורנטינה כמעט כבשה, אבל שחקני ההגנה של ספאל הצליחו למנוע שער עם גופם. ספאל יצאה למתפרצת, מתיאה ולוטי כבש, אבל השופט נעזר ב-VAR כדי לגלות שלפיורנטינה הגיע פנדל על ההתקפה הקודמת. הוא פסל את השער של ספאל, פיורנטינה קיבלה פנדל וז'ורדן ורטו העלה אותה ל-1:2. מאותו הרגע, ספאל נשברה טוטאלית מבחינה מנטלית, והאורחים ניצלו זאת בכדי לכבוש פעמיים משערים של ג'ובאני סימאונה (81) וז'רסון (88) ולסגור עניין. פיורנטינה עלתה למקום השמיני כשבמאזנה 35 נקודות, ספאל במקום ה-15 עם 22 נקודות.

שחקני פיורנטינה חוגגים. GettyImages
משחק משוגע. שחקני פיורנטינה חוגגים/GettyImages

גנואה - לאציו 1:2

בניגוד לנאפולי ואינטר, סיכויי ההעפלה של לאציו בליגה האירופית נראים קלושים למדי אחרי ההפסד הביתי 1:0 לסביליה, כך שהיא צריכה להתמקד במאבק המרובע על המקום הרביעי בליגה, ובמראסי היא שמטה נקודות יקרות בצורה דרמטית. צ'ירו אימובילה חזר להרכב למרות כשירות חלקית, בשל העובדה כי לקבוצתו חסרו 10 שחקנים, ובדקה ה-44 הוא בישל במהלך יפה לקרואטי מילאן באדל שחגג שער בכורה. אימובילה יצא בדקה ה-55, גנואה הגבירה את הלחץ ובדקה ה-74 השוותה מרגלי טוני סנאבריה, שכבש את שערו השלישי מאז שהגיע למלא את מקומו של קשישטוף פיונטק. דניאל בסה פספס הזדמנות למהפך וגנואה נראתה בדרך לתיקו שלישי רצוף, אלא שבדקה ה-94 הגיע הקפטן דומניקו קרישיטו וירה עם כל הלב מ-20 מטרים לקורה ופנימה את שערו הראשון בסרייה A מאז נובמבר 2009 (בתווך היו לו שבע שנים בזניט). ניצחון דרמטי לצ'זארה פראנדלי, שהשאיר את לאציו במקום השביעי.

שחקני גנואה חוגגים. GettyImages
טירוף במראסי לאחר שער הניצחון של דומניקו קרישיטו/GettyImages

משחקים נוספים

אמפולי - ססואולו 0:3
לאמפולי: ראדה קרוניץ' (34), אפרייה אקווה (37), דייגו פריאס (60)

אודינזה - קייבו 0:1
לאודינזה: לוקאש תאודורצ'יק (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully