וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הרשימה עם 1:3 בחוץ נגד אטאלנטה, צמד לפיונטק

החלוץ הפולני כבש שער ענק (45+1) והוסיף אחד נוסף (61), הקאן צ'לחנוילו הרשית בין לבין (55) והרוסונרי השיגו ניצחון חוץ מרשים מאוד

שחקני יובנטוס פאולו דיבאלה, כריסטיאנו רונאלדו חוגגים. רויטרס
צמד קטלני. כריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה/רויטרס

המחזור ה-24 בסרייה A יצא לדרך אמש (שישי) עם יובנטוס, שניצחה בקלילות 0:3 בביתה את פרוזינונה והגדילה את הפער בפסגה מנאפולי השנייה. קליארי ביצעה מהפך וניצחה 1:2 את פארמה. ההצגה הגדולה של שבת הייתה שמורה למילאן ולקשישטוף פיונטק שלה, שכבש צמד (כולל שער אחד גדול) והוביל אותה למהפך ו-1:3 גדול בחוץ מול אטאלנטה החזקה.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו חוגג מחווה פאולו דיבאלה. GettyImages
תתחילו להתרגל לזה. כריסטיאנו רונאלדו עם מחווה לחגיגה של פאולו דיבאלה/GettyImages

יובנטוס - פרוזינונה 0:3

אחרי המחווה שכריסטיאנו רונאלדו ביצע לפאולו דיבאלה בחגיגת השער שלו ב-0:3 על ססואולו, השניים פתחו בהרכב יחד וכבר בדקה השישית שיתוף הפעולה בינהם הניב שער: מספר שבע השאיר את הכדור לארגנטינאי, ששיחרר מחוץ לרחבה טיל אדיר לרשת, 0:1 ליובנטוס. דיבאלה החזיר לפורטוגלי על המחווה וביצע חגיגה המשלבת בין החגיגה שלו לזו של רונאלדו. לאונרדו בונוצ'י ניצל ערבובייה ברחבה אחרי כדור קרן ודחק מקרוב את השני בדקה ה-17.

בדקה ה-63 רונאלדו עצמו נכנס לרשימת הכובשים וכבש את שער הליגה ה-19 שלו העונה, וחגג, כמה לא מפתיע, עם חגיגה המשלבת בין החגיגה שלו לזו של דיבאלה, במה שמסתמן כטרנד חדש בקרב כוכבי יובנטוס. בסיום זה נגמר ב-0:3 קליל.

בעוד חמישה ימים יובה תתארח אצל אתלטיקו מדריד למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות, ואם לשפוט על פי יכולתה בזמן האחרון, נראה שהיא מוכנה לאתגר. הגברת הזקנה העלתה את מאזנה ל-66 נקודות, והיא הגדילה באופן זמני את הפער בפסגה האיטלקית מנאפולי השנייה ל-14 נקודות.

עוד באותו נושא

אינטר עונה לאיקרדי ואשתו: "אין אפילו רמז להצעה עבורו"

לכתבה המלאה
קשישטוף פיונטק שחקן מילאן. GettyImages
צמד, כולל שער אחד ענק. פיונטק חוגג/GettyImages

אטאלנטה - מילאן 3:1

הרבה זמן שהרוסונרי לא השיגו ניצחון חוץ כל כך מרשים במגרש כל כך קשה מול קבוצה נהדרת כמו אטאלנטה, שניצחה בארבעה מחמשת המחזורים האחרונים. הרבה זמן גם שלא היה למילאן חלוץ לוהט כמו קשישטוף פיונטק בכושרו הנוכחי. החלוץ הפולני כבש צמד והפך לשחקן מילאן הראשון שכובש בשלוש הפעמים הראשונות שהוא פותח בהרכב בליגה מאז מריו באלוטלי בפברואר 2013. בעקבות הניצחון שיפרה מילאן את מאזנה ל-42 נקודות, ארבע יותר מאטאלנטה שנותרה חמישית, אבל רומא ולאציו עדיין יכולות להקטין את הפער לנקודה.

דווקא המארחת הצליחה לכבוש ראשונה. יוסיפ איליצ'יץ' העביר כדור רוחב מימין, זה הגיע אל רמו פרוילר שבעט ממרכז הרחבה לא כל כך טוב, אבל ג'אנלואיג'י דונארומה הדף לשערו הוא וזה 0:1. מילאן איזנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. ריקרדו רודריגס הגביה משמאל, קשישטוף פיונטק נגע נגיעת קסם לפינה הרחוקה וקבע 1:1 נהדר. איזה שער יפהפה. הרוסונרי השלימו מהפך בדקה ה-55 עם שער יפה נוסף. האנס האטבור הרחיק לא מספיק טוב עד הקאן צ'לחנוילו, שבעט כדור אדיר לפינה מ-20 מטר קו אלכסוני וקבע 1:2. פיונטק כבש את השלישי של קבוצתו בדקה ה-61 עם נגיחה אחרי קרן של צ'לחנוילו.

קליארי - פארמה 1:2
לקליארי: לאונרדו פאבולטי (65 ו-85). לפארמה: יוראי קוצקה (40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully