וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר עונה לאיקרדי ואשתו: "אין אפילו רמז להצעה עבורו"

החלוץ סירב לשחק מול ראפיד וינה אחרי שסרט הקפטן נשלל ממנו. פיירו אוסיליו המנכ"ל הכחיש שיש עבורו הצעות. איקרדי יוקפא?

עריכה: מתן חדד

העימות בין מאורו איקרדי ואשתו וונדה נארה לבין אינטר עולה מדרגה ונראה שכבר אין דרך חזרה. כזכור, הקבוצה החליטה לשלול ממלך שעריה הארגנטינאי את סרט הקפטן בעקבות סירובו לחתום על חוזה חדש וזה בתגובה סירב להיכלל בסגל הקבוצה במשחק שבו היא ניצחה את ראפיד וינה 0:1 בליגה האירופית.

נארה, שמשמשת גם כסוכנת שלו, ניסתה להפעיל לחץ על ראשי אינטר וטענה שיש לאיקרדי הצעות מריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס, פריס סן ז'רמן וצ'לסי. אולם, פיירו אוסיליו, אחד מחברי ההנהלה של הנראזורי, השיב אש ותקף: "אין אפילו רמז להצעה עבור מאורו".

מאורו איקרדי שחקן אינטר עם בת זוגו וונדה נארה. רויטרס
איקרדי ו-וונדה בימים יפים יותר/רויטרס

פיירפאולו מרינו, לשעבר מנהל בנאפולי ואודינזה, הוסיף על המצב בין הצדדים: "זה נשמע כאילו שאשתו סתם זורקת את כל השמות של המועדונים האלו. בדרך כלל מצבים כאלו מסתיימים בכך שהשחקן מראה קצת ענווה ומנסה להיות אפילו טוב יותר. הוא צריך לשלוח סימן למועדון. במקרים אחרים כאלו המועדון נזעק כדי להגן על הקפטן שלו. אבל חלק משחקני הסגל אמרו לראשי אינטר שהם לא מרגישים שהם מיוצגים על ידו".

איקרדי כבש העונה תשעה שערי ליגה, אבל השער האחרון שלו היה בפנדל בגביע מול לאציו ב-31 בינואר. שער השדה האחרון שלו היה ב-1:1 מול פ.ס.וו איינדהובן בשלב הבתים של ליגת האלופות לפני יותר מחודשיים. איקרדי, שהפגיז 29 שערי ליגה בעונה שעברה, יימכר כמעט בוודאות בקיץ. השאלה איזו קבוצה תהיה מוכנה לשים עליו את הכסף ולסבול גם את בעיות המשמעת שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully