וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא עושה בושות: ניקולו זאניולו נזף באימו בעקבות פוסט אינסטגרם

פרנצ'סקה קוסטה העלתה תמונה לרשת החברתית. בנה, כוכבה הצעיר של רומא, נזף בה: "למה את עושה עם הפה ככה? את בת 40! די עם זה!"

עריכה: מתן חדד

ניקולו זאניולו הכוכב הצעיר בן ה-19 של רומא כיכב בכותרות במהלך הימים האחרונים אחרי שצמד שלו סידר לקבוצתו ניצחון 1:2 מול פורטו במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. מסתבר שאימו של זאניולו, פרנצ'סקה קוסטה, היא כוכבת רשת ופופולארית מאוד באינסטגרם עם מעל 173 אלף עוקבים.

פנצ'סקה פעילה מאוד באינסטגרם ונוהגת להעלות תמונות שחלקן מכילות רמיזות מיניות. ב"קוריירה דלו ספורט" טוענים שבאחד הפוסטים האחרונים של פרנצ'סקה, זאניולו רתח והגיב לה כשכתב: "תפסיקי אמא! למה את עושה עם הפה שלך ככה? את בת 40!".

זאניולו הצטרף לרומא כחלק מהעסקה ששלחה את ראדג'ה נאינגולן לאינטר והוא נחשב לאחד הכוכבים העולים בכדורגל האיטלקי. הוא כבש ארבעה שערים בששת המשחקים האחרונים שלו וכבר זכה להשוואות עם פרנצ'סקו טוטי כוכב הג'אלורוסי האגדי שפרש לא מכבר.

קוסטה התייחסה למפגש הראשון שלה עם טוטי ואמרה: "ראיתי אותו בפעם הראשונה בטריגוריה. הוא ניגש אלינו והתחלתי לבכות. הוא לא הבין מדוע אני בוכה ואני לא יכולתי לדבר. ניקולו אמר לי 'מה את עושה לי?'. גם בעלי איגור צחק עליי".

עוד באותו נושא

רומא היללה את זאניולו, דה רוסי שיבח: "הוא עוד יהיה שחקן גדול"

לכתבה המלאה
שחקן רומא ניקולו זאניולו. רויטרס
מביא הרבה נחת לאמא שלו. זאניולו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully