וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא היללה את זאניולו, דה רוסי שיבח: "הוא עוד יהיה שחקן גדול"

באיטליה מתלהבים מהכישרון בן ה-19, שכבש צמד ב-1:2 על פורטו בליגת האלופות ואמר בסיום: "זה היה לילה מדהים, אין לי מילים"

פלייר טוכל/עריכת וידאו: מתן חדד

קבלו את הגיבור החדש של רומא: קוראים לו ניקולו זאניולו, הוא בן 19, והצמד שלו אתמול (שלישי) עזר לג'אלורוסי להשיג ניצחון 1:2 בבית על פורטו במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. למרות הניצחון החשוב, אצל האיטלקים נרשמה אכזבה בעקבות ספיגת שער החוץ שכבש אדריאן, אשר הפך את הגומלין בדרגאו שייערך ב-6.3 לפתוח לחלוטין.

כוכב הערב זאניולו, שהפך לאיטלקי הצעיר אי פעם שכובש שני שערים במשחק אחד בצ'מפיונס, אמר בסיום: "זה היה לילה פשוט מדהים, אין לי מילים. לא ציפיתי לזה. צריך לזכור שזה עדיין לא נגמר, יש לנו גומלין לא פשוט בכלל בפורטוגל ונצטרך לשחק בו כקבוצה. הם לא הגיעו להזדמנויות, עבדנו קשה, חבל שספגנו את השער הזה. כל כך שמחתי לכבוש במשחק חשוב. אני מקווה שאעשה זאת עוד הרבה במדי רומא".

קפטן רומא דניאלה דה רוסי החמיא לכוכב הצעיר ואמר: "אני לא מופתע ממה שראינו ממנו היום, אני רואה את ההתקדמות שלו מאימון לאימון. יש לו פיזיות מדהימה, הוא טכני מאוד וזה ברור לכולם שהוא יהיה שחקן גדול".

על השער שרומא ספגה: "חבל, זה היה שער שלא היינו צריכים לספוג. אבל אם היו אומרים לי בתחילת המשחק שהיינו מנצחים 1:2, הייתי קונה את זה. אני יודע שזאת לא התוצאה הכי טובה והיא שונה מאוד מ-0:2, אבל היתרון עדיין שלנו". על היריבה: "למדנו אותם טוב מאוד. פורטו קבוצה פיזית, שונה ממה שהתרגלנו מקבוצות מפורטוגל בשנים האחרונות".

שחקן רומא ניקולו זאניולו. רויטרס
אפילו דה רוסי מתלהב. ניקולו זאניולו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully