וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אדין דז'קו כבש בדקה ה-95 וסידר לרומא 2:3 עם פרוזינונה

הבוסני מנע מבוכה מול קבוצת התחתית כשדחק מקרוב כדור רוחב של אל שעראווי והשלים צמד. 0:2 לטורינו על אטאלנטה, בשישי: מילאן - אמפולי 0:3

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל על מוחמד סלאח

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית יצא לדרך אמש (שישי) עם מילאן הלוהטת, שהביסה 0:3 את אמפולי מהתחתית. טורינו גברה על אטאלנטה 0:2 ונצמדה אליה במקום השישי, רומא השיגה 2:3 דרמטי על פרוזינונה.

קשישטוף פיונטק חלוץ מילאן. GettyImages
'האקדוחן' חבט גם באמפולי. קשישטוף פיונטק/GettyImages

מילאן - אמפולי 0:3

הקבוצה של ג'נארו גאטוזו עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות ושלישייה שלישית ברציפות שקירבה אותה מרחק נקודה אחת בלבד מאינטר השלישית לפחות באופן זמני. אמפולי, מנגד, נותרה במקום ה-17 עם 21 נקודות בלבד.

הרוסונרי עלו ליתרון בדקה ה-49 אחרי שהקאן צ'לאונילו העביר מסירת רוחב מימין ומי אם לא קשישטוף פיונטק הפולני המשיך פנימה את ה-0:1. מילאן הכפילה את היתרון כעבור שתי דקות. סאמו קסטייחו הכניס כדור עומק לפרנק קסייה, שהקפיץ פנימה בקלילות את ה-0:2. קסטייחו כבש בעצמו את השלישי בדקה ה-67 אחרי כדור רוחב של אנדראה קונטי וזה 0:3.

עוד באותו נושא

וונדה וומן: לא רק וונדה נארה - בנות המשפחה שמנהלות את כוכבי הכדורגל

לכתבה המלאה
ארמנדו איצו שחקן טורינו חוגג. GettyImages
טורינו חזק במאבק על אירופה. ארמנדו איצו חוגג/GettyImages

טורינו - אטאלנטה 0:2

טורינו לא הפסידה בבית לאטאלנטה בסרייה A מאז שנת 2007, והרצף הנהדר הזה לא נקטע גם הפעם, כאשר שתי הקבוצות שוות עם 38 נקודות בקרב על המקום השישי. אטאלנטה קיוותה להימנע מהפסד שני רצוף, אבל הבלם ארמנדו איצו כבש בדחיקה בדקה ה-42 והספרדי יאגו פאלקה הוסיף את השני בדקה ה-46 עם בעיטה שטוחה מתוך הרחבה.

שחקני רומא חוגגים עם אדין דז'קו. GettyImages
איזה ווינר. דז'קו/GettyImages

פרוזינונה - רומא 3:2

איזה משחק משוגע. בסופו של דבר הג'אלורוסי ממשיכים בהתאוששות, אולם זה הלך הרבה יותר קשה משציפו מול קבוצת התחתית לרשתה כבשו רביעייה בסיבוב הקודם. המארחת עלתה ליתרון מפתיע בדקה החמישית כשקמילו צ'יאנו ניצל טעות בהגנה כדי לבעוט מחוץ לרחבה לקורה ופנימה, אדין דז'קו (30) ולורנצו פלגריני (31) השלימו מהפך מהיר במיוחד, אלא שפרוזינונה לא ויתרה, ואנדראה פינמונטי איזן כשקיבל כדור רוחב נהדר מצ'יאנו ומול שער ריק גלגל את השוויון (80). גמור? עוד לא. חמש דקות בתוך תוספת הזמן מצא סטפן אל שעראווי את דז'קו, שהמשיך מקרוב פנימה, חגג צמד וסידר לקבוצתו שלוש נקודות יקרות ודרמטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully