וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וונדה וומן: לא רק וונדה נארה - בנות המשפחה שמנהלות את כוכבי הכדורגל

22.2.2019 / 14:00

אמא של אדריאן ראביו הטילה וטו על יציאתו למחנה, פוצצה עסקאות וגרמה לבנה לפטר אותה, דני אלבס מנוהל על ידי גרושתו שפספסה את תאריך סיום החוזה בברצלונה, ואחות של דייגו סימאונה סידרה לו חוזה עתק. וונדה נארה במוקד, אבל היא לא בת המשפחה היחידה שמשמשת גם כסוכנת

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל בטור דעה על מוחמד סלאח

"על מה יש פה לדבר?", התרעם ג'וזפה ברגומי, הקפטן האגדי של אינטר, כאשר התבקש להתייחס בתוכנית הטלוויזיה של "סקיי איטליה" לביקורת שמתחה הרעייה/סוכנת וונדה נארה על שחקני הנראזורי. "היא אמרה: 'עדיף שמאורו איקרדי יקבל חמישה כדורים מאשר יקבל חוזה חדש'. אם הסוכן שלי היה אומר כזה דבר ותוקף למעשה חברים לקבוצה, הייתי נפרד ממנו למחרת. איך אני יכול להראות את הפרצוף שלי בחדר ההלבשה אחרי דבר כזה?".

כמעט חמש שנים אחרי "הדרבי של וונדה" והטלנובלה שבעקבות הפרידה ממקסי לופס והחתונה עם איקרדי, הכוכבת הארגנטינאית שוב ניצבת בעין הסערה. רק הפעם היא נמצאת שם כסוכנת שגרמה לנתק בין בעלה לבין המועדון, התבטאה בתוכנית בה היא משתתפת נגד חבריו לקבוצה (איבן פרישיץ' כעס ופנה לאיקרדי: "תגיד לאשתך להפסיק לדבר עליי בטלוויזיה") ועלתה לו באובדן סרט הקפטן. בזמן ששחקני עבר ופרשנים אחרים התייחסו אליה בצורה שובניסטית (אלסנדרו קוסטקורטה: "אם אשתי הייתה מדברת ככה על שחקנים אחרים, הייתי מגרש אותה מהבית") והואשמו בסקסיזם ואפילו אחותו של איקרדי כינתה אותה "ערפדית" וביקשה ממאורו לחזור הביתה, ברגומי בחר להפנות זרקור לתפקוד שלה כמי שמייצגת את אחד החלוצים הטובים בכדורגל האירופי.

והיא לא לבד. פרט לוונדה נארה, יש עוד כמה נשים דומיננטיות שמלוות כוכבי כדורגל. לא רק משפיעות מאחורי הקלעים כמו אמא של כריסטיאנו רונאלדו למשל, אלא מנהלות את הקריירה, מובילות את המשא ומתן ואם צריך גם שוברות את הכלים. כל אחת עם הסגנון שלה. סוכנת אישית, בכל המובנים.

עוד בנושא:
הקרקס באינטר נמשך: וונדה נארה בכתה בטלוויזיה, מארוטה פרץ לשידור וסיפק הבהרות
דייגו סימאונה הסביר את החגיגה המגונה שלו לאחר ניצחונה של אתלטיקו על יובנטוס
צפו: רונאלדו עקץ את אתלטיקו מדריד, הנשיא ענה לו: "הוא זכה ב-3 צ'מפיונס, לא 5"

מאורו איקרדי שחקן אינטר ביציע עם רעייתו וונדה נארה. רויטרס
שוב ניצבת בעין הסערה, הפעם בתור הסוכנת. וונדה נארה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully