וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רונאלדו עקץ את אתלטיקו מדריד, הנשיא ענה לו: "הוא זכה ב-3 צ'מפיונס, לא 5"

כוכב יובנטוס הגיב להקנטות מצד אוהדי אתלטיקו וסימן לעברם "5" עם היד, גם במשחק וגם אחרי סיומו. בספרד ביקרו: "הוא לא יודע להפסיד". נשיא אתלטיקו: "את המשחקים מולנו הוא לא ניצח". וגם: דייגו סימאונה מסביר את התנועה המגונה

עריכה: מתן חדד

אתלטיקו מדריד כל כך רוצה להשתתף בגמר ליגת האלופות שייערך העונה באצטדיונה הביתי, ואמש (רביעי) עשתה צעד לעבר רבע הגמר כשניצחה 0:2 את יובנטוס במשחק הראשון מבין שניים. הבלמים חוסה חימנס (78) ודייגו גודין (83) כבשו לאחר החמצות גדולות של הקולצ'ונרוס במחצית השנייה ושער שנפסל לאלברו מוראטה.

כריסטיאנו רונאלדו נותר מתוסכל עם חזרתו למדריד, ובמהלך המשחק גם הגיב לאוהדים המקומיים ששרו לעברו "שלם את המסים", עם הסימון "5" באצבעות כדי להזכיר את חמש הזכיות שלו בליגת האלופות. מתברר כי רונאלדו לא נרגע, כי גם אחרי המשחק חזר על התנועה גם באיזור העיתונאים ואף הסביר את עצמו: "לי יש חמש זכיות בליגת האלופות, לאתלטיקו אפס".

מם על רונאלדו. טוויטר, צילום מסך
בזה אתה מתעסק? ברשת מלגלגים על רונאלדו/צילום מסך, טוויטר

היום רונאלדו ספג ביקורת על ההתנהלות שלו, המעט קטנונית, ובספרד יודעים: "מר ליגת אלופות", שנוהג לפרוח במפעל היוקרתי, קרוב להדחה כבר בשמינית הגמר, דבר שלא קרה לו מאז 2010, כשליון הדיחה את ריאל מדריד של פלגריני. עד עכשיו לרונאלדו יש רק שער אחד (!) העונה בליגת האלופות (וגם זה במשחק שבו יובנטס הפסידה 2:1), והשחקן שהגיע לגברת הזקנה כדי לתת לה את האקסטרה בצ'מפיונס - לא עומד במשימה, ועד עתה יובנטוס רשמה הפסד שלישי העונה במפעל.

אומנם מבחינה אישית היה לו משחק לא רע, אבל זה לא מספיק. "הוא על ספק הדחה בנוקאאוט, במפעל 'שלו", נכתב ב"מארקה", בעוד ב"ספורט" הקטלאני נכתב: "הוא שוב הראה שהוא מפסיד רע". ב"גאזטה" נכתב על רונאלדו ש"הוא התעמת עם הקהל, אבל על הדשא בקושי השפיע... הוא סיים את הערב בצד הלא נכון של התסריט, בסצינה סמלית: גודין כבש מולו ברחבה, כשהתפקידים התהפכו".

נשיא אתלטיקו מדריד אנריקה סרזו הגיב היום לרונאלדו, ואמר: "מבחינתי כריסטיאנו לא זכה חמש פעמים בצ'מפיונס, אלא רק שלוש פעמים, והסיבה פשוטה: את שני המפגשים מול אתלטיקו הוא לא ניצח. אבל על זה נדבר בראיון הבא". כידוע, ריאל גברה על אתלטיקו בגמר של 2014 (שבו ראמוס כבש שוויון דרמטי בזמן פציעות שקבע 1:1, ובהארכה ריאל ניצחה 1:4), ובגמר של 2016 (שהסתיים ב-1:1, ריאל ניצחה בפנדלים).

רונאלדו צייץ: "היה לילה קשה, עכשיו ממשיכים" (אבל למה הוא על קצות האצבעות בתמונה?)

מלבד CR7, מי שקיבל את הפוקוס בסיום היה המאמן דייגו סימאונה, שחגג בצורה מגונה את השערים (אקט אותו ביצע בעבר כשחקן לאציו) ועלול להיענש על כך. סימאונה עצמו נשאל על המחווה המכוערת הזו ואמר: "עשיתי את זה כשחקן בלאציו מול בולוניה ועשיתי את זה שוב כדי להראות לאוהדים שיש לנו ביצים", הסביר. "זה לא היה מיועד כלפי הקבוצה היריבה, הסתובבתי אל עבר היציעים שלנו. אני מודה שזו לא מחווה יפה, אבל הרגשתי צורך לעשות אותה. זה היה משחק כל כך קשה, לחמנו כל כך חזק, הייתי צריך להראות מה אני מרגיש. אני מצטער אם מישהו נפגע, אבל עשיתי את זה מהלב".

דייגו קוסטה ותומאס פארטיי יחמיצו את הגומלין בגלל צהובים, כמו גם אלכס סנדרו מיובנטוס.

המספרים

* אתלטיקו מדריד לא הפסידה ב-13 משחקי הנוקאאוט שלה בבית בעידן סימאונה (ניצחון שמיני) וספגה רק פעם אחת ב-11 האחרונים.

* אתלטיקו גם טרם הפסידה ליריבה איטלקית בליגת האלופות בתקופת סימאונה, כשהיה זה ניצחון חמישי לצד שתי תוצאות תיקו. קאקה (בניצחון 1:4 על מילאן במרץ 2014) הוא היחיד שכבש לרשתה במפגשים הללו.

* בכל תקופת סימאונה, אתלטיקו מעולם לא איבדה יתרון של שני שערים במפגש כפול (לא בגביע, לא בליגת האלופות ולא בליגה האירופית). בכל 25 הפעמים שניצחה בשני שערים במשחק הראשון, היא המשיכה הלאה.

* יאן אובלק שמר לראשונה בקריירה על שער נקי בארבעה משחקים רצופים בליגת האלופות.

* דייגו גודין וחוסה חימנס, צמד הבלמים שמשחקים יחד גם בנבחרת אורוגוואי, כבשו לראשונה באותו משחק.

* כריסטיאנו רונאלדו היה השחקן היחיד עם 100 אחוזי דיוק במסירות (22 מ-22) אבל נגע בכדור רק פעמיים ברחבה של אתלטיקו.

דייגו גודין שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
משחק שלם. גודין/רויטרס

התגובות

דייגו סימאונה, מאמנה של אתלטיקו מדריד, סיכם: "בהיסטוריה של אתלטיקו תמיד היו משחקים כאלה שבהם נלחמנו כמו גברים והוכחנו מה אנחנו שווים. הצלחנו לשחק משחק חכם נגד קבוצה עצומה. זו תוצאה טובה מאוד, אבל אנחנו מצפים לסבול בגדול בגומלין. אני מקווה שבסופו של דבר יידעו לעבוד עם ה-VAR, מה שבטוח שהייתה נפילה יפה של קייליני בגול של מוראטה".

הגיבור של אתלטיקו מדריד דייגו גודין: "אנחנו שמחים מאוד, זה היה משחק נהדר, הופעה שלמה, יעילה גם בהתקפה וגם בהגנה, לכולם היתה את הגישה הנכונה. הולך להיות גומלין מאוד קשה, על אף התוצאה הזאת".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי לא מאבד תקווה: "המחצית השנייה היתה מכוערת, כעת נצטרך להפוך את זה ויש נו אמונה. נקבל קצת שחקנים בחזרה ואין טעם לבכות על חלב שנשפך. ידענו שיהיה קשה, אבל הכל עדיין אפשרי. רונאלדו? היה לו משחק טוב. כולנו, כקבוצה, היינו חלשים במחצית השנייה".

קפטן יובנטוס ג'ורג'ו קייליני אמר בסיום: "טעויות מכריעות משחקים. ידענו שהם מאוד מסוכנים במצבים הנייחים והיינו צריכים להיות מרוכזים יותר. עכשיו נצטרך למחוק את מה שהיה וננסה להפוך את התוצאה בבית. ברור שאנחנו לא מאושרים, זו תוצאה שקשה לחזור ממנה, אבל ניתן את הכול בטורינו. התחלנו טוב, היינו מודעים לאיכויות שלהם, אבל היינו חייבים להיות מרוכזים יותר במצבים הנייחים. עכשיו יש שלושה שבועות להתכונן ואנחנו נהמר על כל הקופה בבית".

חלוץ יובנטוס פרננדו ברנרדסקי: "ידענו כמה קשה יהיה להגיע לאצטדיון כזה. לצערי זה לא הלך כמו שציפינו, אבל המשחקים האלה מוכרעים אחרי 180 דקות, אז ננסה להפוך בגומלין. יש לנו קבוצה חזקה, אבל נצטרך לשחק טוב יותר ומעל הכל, לא לבצע את הטעויות שביצענו הערב. לצערי ספגנו שני שערים די זהים".

הכי אתלטיקו של סימאונה, ועוד הרבה VAR: הפודיום, סיכום משחקי הצ'מפיונס

html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully