וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: אמריק לאפורט האריך את החוזה שלו עד 2025

הבלם בן ה-24 חתם לשש שנים נוספות במדי האלופה האנגלית: "לא יכולתי להיות מאושר יותר. כבר השתפרתי מאוד ואני רוצה להמשיך להשתפר כאן"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מוחמד סלאח

בלם/מגן מנצ'סטר סיטי אמריק לאפורט האריך את החוזה שלו אצל התכולים וחתם עד 2025. הצרפתי בן ה-24, שהגיע כבלם אבל משמש בתקופה האחרונה בעיקר כמגן שמאלי, רשם 36 הופעות העונה ושיחק בכל אחד ממשחקי הפרמיירליג עד כה.

"אני לא יכול להיות מאושר יותר מזה", אמר לאפורט לאחר החתימה, "מאז היום שהגעתי לכאן הרגשתי טוב מאוד וזכיתי לקבלת פנים חמה מפפ גווארדיולה ומכל השחקנים. המועדון מציע לי כל מה שאני צריך כדי לשפר את המשחק שלי. כבר עשיתי צעדים משמעותיים בדרך לשיפור ואני רוצה להמשיך להשתפר ולהשתפר. כמובן שאני רוצה לזכות בתארים ואני מרגיש שסיטי הוא המקום הטוב ביותר מבחינתי כדי להגשים את כל השאיפות שלי".

המנהל המקצועי של סיטי צ'יקי בגירסטיין אמר: "אמריק הוא כישרון עצום והעובדה שהוא התחייב לשנים הטובות ביותר שלו אצלנו היא סיבה למסיבה. ידענו שיש לו פוטנציאל מדהים כבר כשהבאנו אותו, אבל השיפור שלו ב-12 החודשים האחרונים הוא יוצא דופן. אנחנו רוצים לבנות קבוצה צעירה ותוססת ואמריק מתאים בצורה מושלמת לתכניות שלנו. סגנון המשחק שלו מתאים לנו והגישה שלו הייתה נהדרת מהרגע שהגיע אלינו. הוא יכול להיות טוב כמו שירצה להיות ומנצ'סטר סיטי תהיה קבוצה טובה יותר איתו בעונות הבאות".

עוד בנושא:

שבת באנגליה: טוטנהאם משחקת בחוץ מול ברנלי
מוחמד סלאח מודה: "ברור שיש עלינו המון לחץ"

שחקני מנצ'סטר סיטי אמריק לאפורט, ג'ון סטונס חוגגים. רויטרס
נשאר בסיטי לעוד הרבה מאוד זמן. לאפורט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully