וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר הובסה 4:1 בבית על ידי קריסטל פאלאס, טוטנהאם שוב מעדה

סיום דרכו של קלוד פואל? קבוצתו של המאמן הצרפתי רשמה הפסד שישי בשבעה משחקים. טוטנהאם בעטה בדלי והפסידה 2:1 לברנלי בחוץ

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

מנצ'סטר סיטי וליברפול קיבלו היום (שבת) בשורות טובות מכיוון טרף מור, שם טוטנהאם השלישית הפסידה במפתיע 2:1 לברנלי ופספסה הזדמנות להקטין את הפער משתי הראשונות לשתי נקודות. המחזור ה-27 יצא לדרך אמש עם שלושער של ג'רארד דאולופאו ב-1:5 של ווטפורד בקרדיף, ועם 1:3 של ווסטהאם על פולהאם בדרבי לונדוני. ניוקאסל גברה 0:2 על האדרספילד החלשה, בורנמות' סיימה ב-1:1 מול וולבס, במשחק שכלל שלושה פנדלים. משחקי השבת הסתיימו על לסטר סיטי, שהובסה בביתה 4:1 על ידי קריסטל פאלאס במשחק שאולי היה האחרון של המאמן קלוד פואל בתפקיד.

הארי קיין שחקן טוטנהאם כובש מול טום היטון שוער ברנלי. רויטרס
שוויון שלא הספיק. הארי קיין כובש/רויטרס

ברנלי - טוטנהאם 1:2

הארי קיין חזר אחרי כחודש וחצי וגם מצא את הרשת, אבל דווקא איתו התרנגולים בעטו בדלי כמיטב המסורת שלהם ופספסו הזדמנות לצמק את הפער משתי המוליכות לשתי נקודות בלבד. טוטנהאם הגיעה אחרי ארבעה ניצחונות ליגה ולא הפסידה לברנלי בתשעת המפגשים האחרונים, מאז מחזור הסיום של עונת 2009/10, אבל הפעם החבורה של שון דייץ' הצליחה להפתיע והשיגה שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית. אחרי מחצית מאופסת והצלה גדולה של טום היטון מול קיין בדקה ה-50, כריס ווד המשיך כדור קרן בנגיחה למשקוף ופנימה בדקה ה-57. קיין דהר בצד שמאל והשווה עם ה-15 שלו בדקה ה-65, אחרי בישול של דני רוז בהוצאת חוץ, אלא שטוטנהאם לא הצליחה להשלים מהפך ובדקה ה-83 נענשה עם פריצה של יוהאן ברג גודמונדסון ודחיקה מקרוב של אשלי בארנס. הפתעה גדולה בטרף מור.

עוד באותו נושא

דיווח: זינדין זידאן ופרנק למפארד סומנו כמחליפים של סארי בצ'לסי

לכתבה המלאה
שחקן לסטר סיטי ג'וני אוואנס. רויטרס
משהו רע מאוד עובר על לסטר. ג'וני אוואנס וג'יימי ורדי מאוכזבים/רויטרס

לסטר סיטי - קריסטל פאלאס 4:1

מה עובר על לסטר סיטי? הקבוצה של קלוד פואל הובסה בביתה, וספגה הפסד שישי בשבעת משחקיה האחרונים. כעת מעמדו של המאמן הצרפתי, שגם כך לא היה אהוב במיוחד על ידי אוהדי השועלים, מעורער במיוחד. השועלים בעטו כמעט 30 פעמים לשער ושלטו במשחק, אבל הם לא הצליחו להיות מדויקים והשאירו את אוהדיהם מתוסכלים. מישי בטשואיי העלה את האורחים ליתרון בניגוד גמור למהלך המשחק (40), אבל ג'וני אוואנס הרגיע ואיזן בדקה ה-64.

הרגיעה החזיקה שש דקות בלבד, כי אז ווילפריד זאהה החזיר את היתרון לפאלאס (70) ולוקה מיליווייביץ' המשיך עם פנדל מדויק (81) שקבע 1:3 לאורחים מלונדון. ווילפריד זאהה סגר עניין עם צמד (93) ופאלאס עלתה למקום ה-13 והתרחקה מהתחתית כשבמאזנה 30 נקודות. לסטר, שלא חשבה שתיכנס למאבקי ירידה העונה, במקום ה-12 עם 32 נקודות, ואם היא לא תתעורר בקרוב, היא עלולה למצוא עצמה במאבקים לא נעימים.

ג'רארד דאולופאו שחקן ווטפורד. רויטרס
הצגה גדולה של דאולופאו/רויטרס

קרדיף סיטי - ווטפורד 5:1

ג'רארד דאולופאו סיפק משחק ענק עם שלושער ובישול יפה לטרוי דיני והוביל את הצרעות לניצחון שהעלה אותם זמנית אל המקום השביעי עם 40 נקודות. קרדיף נותרה במקום ה-17 ועלולה לסיים את המחזור מתחת לקו האדום.

הצרעות עלו ליתרון בדקה ה-18. טרוי דיני הצליח להשיג את הכדור על סף הרחבה עם כל הכוח והעוצמות שלו, הוא השאיר את זה לג'רארד דאולופאו שבעט יפה פנימה וקבע 0:1. דאולופאו בעצמו כבש גם את השני בדקה ה-61 אחרי שהוציא את קבוצתו למתפרצת לבד, עבר את השוער ובעט פנימה את ה-0:2. שלוש דקות חלפו והספרדי השלים שלושער אחרי שקיבל מסירת עומק והקפיץ בקלות מעל השוער את ה-0:3. דאולופאו הפך לשחקן השלישי בסך הכול שכובש שלושער בפרמיירליג ביום שישי: קדמו לו דין ווינדאס (באפריל 2000) ותיירי הנרי (פעמיים באפריל 2004). טרוי דיני הוסיף עוד אחד בדקה ה-73 אחרי בישול של לא אחר מאשר דאולופאו. דיני הוסיף עוד אחד בתוספת הזמן.

חאבייר הרננדס שחקן ווסטהאם. רויטרס
הרננדס חוגג עם היד שבאמצעותה הוא כבש/רויטרס

ווסטהאם - פולהאם 1:3

המארחת השיגה ניצחון, אבל חבל מאוד שהוא הושג הרבה בזכות שער לא ספורטיבי של חאבייר הרננדס, שכבש באמצעות ידו את שער השוויון עבור קבוצתו. פולהאם נותרה במקום ה-19 ולפני האחרון עם 17 נקודות בלבד והפעם היא יכולה להרגיש מקופחת מאוד.

פולהאם כבשה ראשונה כבר בדקה השלישית כשמסירת רוחב של ריאן ססניון מצאה את ריאן באבל, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. בדקה ה-29 הגיע שער שהיה צריך להיפסל ופעולה לא ספורטיבית של חאבייר הרננדס. אנג'לו אוגבונה נגח מקרוב לעבר החלוץ המקסיקני, שעשה כאילו הוא נוגח בכדור אבל למעשה דחק אותו פנימה עם היד. השופטים טעו ואישרו את השער, שהיה חייב להיפסל וזה 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-40 כשעיסא דיופ נגח מקרוב פנימה אחרי קרן של רוברט סנודגראס וזה 1:2. מיקייל אנטוניו סגר סופית את הסיפור בדקה ה-91.

seperator

משחקים נוספים

ניוקאסל - האדרספילד 0:2
לניוקאסל: סלומון רונדון (46), איוסה (52), טום סמית' מהאדרספילד הורחק (20)

בורנמות' - וולבס 1:1
לבורנמות': ג'ושוע קינג (14 בפנדל). לוולבס: ראול חימנס (83 בפנדל). פנדל נוסף של קינג נעצר בקורה (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully