וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח: "ברור שיש עלינו לחץ, אנחנו רוצים לזכות באליפות"

כוכב ליברפול התראיין לג'יימי קראגר לקראת המשחק הגדול מול מנצ'סטר יונייטד בראשון: "אנחנו לא צריכים ליהנות מהלחץ, אנחנו צריכים לנצח"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מוחמד סלאח

רגע לפני היישורת האחרונה במאבק האליפות ובליגת האלופות, התראיין היום (שישי) כוכב ליברפול מוחמד סלאח ל"סקיי". המצרי דיבר עם שחקן העבר של האדומים ג'יימי קראגר וסיפק כמה כותרות מעניינות לקראת המפגש מול מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון.

"העונה הזו קשה עבורי הרבה יותר מאשר העונה שעברה, אבל אני חושב שיש אי הבנה מצד אנשים שתמיד שופטים אותך מצד אחד בלבד", אמר סלאח, "אני לא אוהב את זה, אבל לא אכפת לי מזה כל כך. בסופו של דבר אנחנו במקום הראשון ואני מנסה לעזור לקבוצה לנצח. ואני עדיין כובש מצטיין בפרמיירליג. שיחקתי הרבה כחלוץ, אבל אני עדיין יכול לשחק גם באגף. כבשתי הרבה שערים גם כששיחקתי באגף. אני תמיד קורא לעצמי קיצוני כי אני לא אוהב להגדיר את עצמי כתשע".

סלאח הוסיף: "הצורה שבה אני משחק היא אף פעם לא להחזיק את הכדור למעלה ולהיות חזק. אפילו כשאני משחק כחלוץ, העמדה שלי היא שונה משל כל שחקן אחר. כמו הארי קיין למשל, יש לו סגנון שונה. כשאני משחק כחלוץ, אני גם יורד אחורה כדי לשחק כקשר התקפי ולבנות את המשחק עם דריבל, אז אני תמיד קורא לעצמי קיצוני. המקום שבו אני משחק תלוי גם במשחק ובטקטיקה שהמאמן רוצה. אני יכול לשחק גם כתשע, אבל אני עושה את העבודה שלי גם כשאני מתפקד כקיצוני".

עוד בנושא:

ליברפול סיימה ב-0:0 ביתי מול באיירן מינכן במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות

יורגן קלופ, מוחמד סלאח, ליברפול. רויטרס
קלופ עם סלאח/רויטרס

המצרי דיבר לקראת השבוע הגדול של ליברפול, שמתחיל כאמור עם משחק החוץ באולד טראפורד: "זה שבוע גדול מאוד בשבילנו ואם ננצח בשלושת המשחקים נהיה במקום הראשון בטבלה וזה עצום בשבילנו. כשיש לך שלושה משחקים בשבוע או בעשרה ימים, אתה צריך רק לנצח. אחר כך יש לך זמן לחשוב. אפילו כשאנחנו לא במקום הראשון בטבלה אני יודע כמה מנצ'סטר יונייטד רוצה לנצח את ליברפול וגם אברטון ככה. בשבילי זה לא עניין גדול. אנחנו רק צריכים לעשות את מה שעשינו בחודשים האחרונים".

על המשחק מול מנצ'סטר יונייטד המשתפרת אמר סלאח: "זו קבוצה שונה עכשיו כי הם ניצחו ב-11 משחקים. יש להם יותר ביטחון. עם מוריניו זה היה שונה, אבל הוא מאמן חכם, אחד הטובים וכולם יודעים את זה. הם קצת התקשו, אבל הם משחקים טוב יותר עכשיו. מאז שאני ילד אני יודע שזה אחד המשחקים הגדולים בעולם. אני יודע שטרנט (אלכסנדר ארנולד) הוא היחיד מליברפול, אבל כולנו יודעים איזו תשוקה צריכה להיות לשחקן ליברפול במשחק נגד מנצ'סטר יונייטד ואיזה משחק גדול זה".

על המתח שיש במאבק האליפות אמר המצרי: "אפשר להרגיש את הלחץ כי אנחנו בסך הכול בני אדם. בשבילי זה לא עניין גדול. אני רוצה לנצח בכל משחק, אבל צריך לזכור שגם על מנצ'סטר סיטי יש לחץ ענק. אמרתי כבר בנובמבר שיש עלינו לחץ והוא יהיה שם עד סוף העונה כי כשאתה מתמודד על האליפות בפרמיירליג אתה צריך לקבל את זה שיהיה לחץ. כשאתה הולך הביתה אתה יכול לקחת את זה איתך. אנחנו לא צריכים ליהנות מהלחץ כי בסופו של דבר יש לכולנו מטרה, יש לנו חלום, אנחנו רוצים לזכות באליפות. אפילו אמרתי את זה לפני שנתיים כשהגעתי: זה חלום לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully