וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "התאוששנו מבאר שבע". על אינברום: "נוגד את ערכי המועדון"

21.2.2019 / 11:38

בית"ר ירושלים מנסה להתאושש מההפסד הכואב ומפרשת אינברום ולהתכונן למשחק מול רעננה, קלינגר: "השחקנים הבינו את הסיטואציה". איינבינדר על פרשת בוזגלו: "שחקנים צריכים לכבד שופטים, ושופטים צריכים לכבד שחקנים"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

אחרי ההפסד הסוער להפועל באר שבע, ועל רקע פרשת אור אינברום, בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק מול הפועל רעננה בשבת (20:30, ספורט4), כשהקבוצה עדיין מקווה להעפיל לפלייאוף העליון, על אף שהיא רחוקה 6 נקודות מהמקום השישי.

עוד בנושא
בית"ר ירושלים: משה חוגג יערוך פגישה עם אור אינברום, שבמהלכה ייקבע עתידו
אור אינברום הוא השחקן שנחקר במשטרה בחשד להתחזות וקבלת דבר במרמה
בית"ר ירושלים: "לפלומן יש עוצמות אדירות, הוא יהיה שחקן מוביל"
בית"ר ירושלים: מאור בוזגלו הורחק משלושה משחקים בפועל

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
"לייצר כל כך הרבה מצבים ושליטה במשחק בטרנר, מגיע על זה הרבה קרדיט". קלינגר/לירון מולדובן

מאמן הקבוצה ניר קלינגר נשאל על החיים אחרי הסערה בבאר שבע, ואמר: "התאוששנו מהר, זה מאחורינו, מה שהיה היה. כבר אתמול באימון נראה שהשחקנים הבינו את הסיטואציה, במה לא להתעסק ובמה כן. ניתחנו את המשחק בהיבט שלנו, בהיבטים המקצועיים, וראינו את הדברים המאוד טובים שעשינו".

על ההחמצות: "בזה התמקדנו. הציפייה שלנו ושל השחקנים, עם מה שיש לנו בחלק הקדמי, כולם מצפים מעצמם להיות יותר חדים ומפוקסים. אבל לייצר כל כך הרבה מצבים ושליטה במשחק בטרנר, מגיע על זה הרבה קרדיט. באנו לייצר, וייצרנו מצבים. אולי קצת אמוציות ואנרגיה גבוהה פגעו בסיומת".

על אינברום: "המועדון אמר את דברו. הדברים ייסגרו ויוחלטו היום. אני חושב שאלה דברים שנוגדים את ערכי המועדון, וצריך לקחת את הכל בחשבון. מה שיתקבל בהנהלה, אני אתמוך. מקווה שזה לא יקרה בעתיד".

על ההרחקה של מאור בוזגלו לשלושה משחקים: "בבית הדין הדברים ברורים, יש חוקים, אי אפשר לערער על הרחקה של פחות משלושה משחקים, וחבל, כי מאור היה בתקופה טובה. במשחק האחרון הוא היה מאוד דרוך ואמוציונלי, והוא עוד שחקן שיחסר לנו, יחד עם וארן וקונטה ובן חיין עם צהובים. אבל בגלל זה יש לנו סגל טוב, יש לנו פתרונות, וכרגע אנחנו צריכים להשתמש בכולם.

"לשמחתי יש לי שחקנים מאוד בוגרים, מלאי אופי ואישיות, ראיתי אותם אתמול, מצד אחד מאוכזבים, מד שני לקחו את הדברים הטובים מהמשחק. התקופה האחרונה היא טובה עבורנו, אבל התוצאה במשחק האחרון הייתה לא טובה, ולא רק באשמתנו".

דן איינבינדר, על שרשרת האירועים שמחוץ למגרש: "בגדול, העונה הזאת היא עונה מורכבת, עם המון התמודדויות, ואנחנו מתמודדים עם זה. יש פה שחקנים עם מספיק ניסיון. ככל שיהיה יותר שקט יהיה לנו יותר קל, אבל כדורגל זה לא תיאטרון, יש דברים שקורים במהלך העונה. גם בעונה שעברה עברתי בבאר שבע עונה עם המון תהפוכות ומקרים, אבל אנחנו יודעים להתמודד, ומתרכזים רק במטרות שלנו. הדברים שקורים הם לא בשליטתנו, מה שבשליטתנו זה רק הדרך שבה אנחנו מתמודדים".

על ההפסד בבאר שבע: "שיחקנו משחק מאוד טעון, אבל יצאנו שמחים על היכולת. לצערי הפס האחרון, הכדור האחרון לרשת, זה לא נכנס, אבל אנחנו מעודדים ומגיעים עם הרבה אנרגיות. נרגענו מהאירועים, שיחקנו 90 דקות בקצב גבוה בטרנר, ומי כמוני יודע שלא קל לשחק שם, אבל אנחנו עם אמונה שלמה". איינבינדר נשאל על הטענה של מאור בוזגלו לפיה אלון יפת זרק לו הערות במהלך המשחק: "לא אוהב לדבר על שופטים, רק אגיד ששחקנים צריכים לכבד שופטים, ושופטים צריכים לכבד שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully