וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "לפלומן יש עוצמות אדירות, הוא יהיה שחקן מוביל"

20.2.2019 / 14:32

בבירה מתלהבים מהצרפתי, קלינגר עודד את השחקנים: "אילולא טעויות השיפוט, לא היינו מפסידים בטרנר". קינדה ימשיך בהרכב

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן היום (רביעי) לאחר ההפסד להפועל באר שבע. שחקני הקבוצה היו מעט שפופים והמאמן ניר קלינגר ניסה לרומם את רוחם. קלינגר הראה לשחקים קטעים מהמשחק בטרנר ואמר: "שיחקנו טוב במרבית הדקות, הגענו להמון מצבים, החזקנו בכדור 60 אחוז מהזמן ואילולא טעויות השיפוט לא היינו מפסידים. אני לא רוצה להתעסק בסיכויים לפלייאוף העליון או הפלייאוף התחתון, אני בן אדם אופטימי וראיתי הכול בכדורגל, אבל קודם כל צריך לנצח בשבת את הפועל רעננה".

בשלב זה בבית"ר לא עוסקים במעמדו של קלינגר ומרכזים את המאמצים בסיכוי הקטן להעפיל לפלייאוף העליון. בקבוצה מאוד מרוצים מאנז' פרדי פלומן שגילה יכולת גבוהה ביום שני ואמרו: "יש לו עוצמות אדירות, הוא יהיה שחקן מוביל בבית"ר בשנים הבאות".

נכון להיום נראה שאנטואן קונטה או אנתוני וארן לא יוכלו לשחק נגד הפועל רעננה ביום שבת. השניים עובדים על חיזוק השריר אחרי הפציעות שלהם וכנראה ימשיכו להיות ברשימת הנעדרים, אליה יצטרף מאור בוזגלו המורחק. גדי קינדה אמור להמשיך לקבל קרדיט בהרכב, כאשר עידן ורד צפוי לפתוח באגף הימני.

בבית"ר התייחסו לאיומים על השופטים אלון יפת ויגאל פריד ואמרו: "הקהל חייב לחדול מהדברים האלה. שופטים הם בני אדם ואין מקום לאיומים והנאצות האלה, זה לא מכבד את בית"ר ירושלים. מותר לכעוס ולהתעצבן, אבל אסור לחצות את הגבול".

עוד בנושא:

מאור בוזגלו מודה ש"לא עצמתי עין", אבל מוריד הילוך: "גם שופטים הם בני אדם"
אלי אוחנה: "אי העפלה לפלייאוף העליון - כישלון של כולם"
בשל מגבלה טכנית: מערכת VAR תהיה שמישה רק בפלייאוף העליון

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים מול חן עזרא שחקן הפועל באר שבע, דוד קלטינס. יוסי ציפקיס
ימשיך ב-11. קינדה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully